Przetargi.pl
„Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91
  • Data zamieszczenia: 2024-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację instalacji elektrycznej i odgromowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie przy Al. Marii Dąbrowskiej 12/20.2. Budynki, w których będą prowadzone roboty zlokalizowane są na dz. ew. 1249 obr. Komorów Osiedle, gmina Michałowice.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych w zakresie:1) Modernizacji instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynkach E i F, w tym: a) instalacji oświetlenia wewnętrznego;b) instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego;c) instalacji oświetlenia zewnętrznego;d) instalacji siłowych zasilających gniazda wtykowe;e) instalacji elektrycznych zasilających odbiory pomocnicze;f) instalacji uziemiających i połączeń wyrównawczych;g) wykonania i montażu rozdzielnic obszarowych;h) instalacji niskoprądowych.2) Modernizacji instalacji odgromowych we wszystkich budynkach.4. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie wykonana na podstawie Dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:1) Projekt wykonawczy – Przebudowa i modernizacja instalacji elektrycznych w budynkach E i F Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. M. Dąbrowskiej w Komorowie;2) STWiORB - Przebudowa i modernizacja instalacji elektrycznych w budynkach E i F Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. M. Dąbrowskiej w Komorowie;3) Przedmiar - Modernizacja instalacji elektrycznych w budynkach E i F Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. M. Dąbrowskiej w Komorowie4) Projekt wykonawczy - Przebudowa i modernizacja instalacji odgromowych na dachach budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. M. Dąbrowskiej w Komorowie;5) STWiORB - Przebudowa i modernizacja instalacji odgromowych na dachach budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. M. Dąbrowskiej w Komorowie;6) Przedmiar - Modernizacja instalacji odgromowych na dachach budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. M. Dąbrowskiej w Komorowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymwpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500.000,00 zł,Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć dokumenty potwierdzające, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 500.000,00 zł.Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:1) min 2 roboty polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej, w zakres których wchodziły roboty związane z montażem, wymianą, remontem instalacji elektrycznej o wartości min. 300.000,00 zł brutto każda.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.b) dysponowania osobami:Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego w odpowiedniej specjalności; min. 1 osobę – kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i posiadający doświadczenie w kierowaniu robotami elektrycznymi w obiektach użyteczności publicznej – minimum 1 robota o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto.Informacje dodatkowe:W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień lub jest szerszy.Przez pojęcia „Budowa, przebudowa i remont” Zamawiający rozumie definicje wynikające z Art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj.:„Ilekroć w ustawie jest mowa o budowie - należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego,przebudowie – należy przez to rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznychremoncie – należy przez to rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.”Pojęcie "modernizacja" mieści się w zakresie pojęciowym "remontu", "przebudowy" albo "rozbudowy" – zgodnie ze stanowiskiem GUNB w sprawie pojęcia „modernizacja”.Przez pojęcie „budynek użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek zgodny z definicją wynikającą z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj.:„budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny”.Zamawiający nie uzna za wystarczające wykazanie się wykonaniem obiektów przemysłowych wielkogabarytowych typu hale stalowe, hale systemowe, hale przemysłowe, magazyny, garaże i myjnie samochodowe.5) dysponowania sprzętem:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach