Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 92350978000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji elektrycznej w budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem położonego przy ul. Myśliwskiej 1A, 86-170 Nowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę instalacji elektrycznej: wewnętrznej linii zasilającej, oświetlenia podstawowego i awaryjnego, rozdzielnic 0,4 kV, instalacji gniazd wtyczkowych, instalacji domofonowej, instalacji telewizji naziemnej, a w szczególności: 1) demontaż istniejących instalacji; 2) wykonanie nowej wewnętrznej linii zasilającej budynek internatu; 3) montaż rozdzielnicy RG 0,4 kV w pomieszczeniu gospodarczym znajdującym się przy głównym wejściu do części „A” budynku internatu; 4) montaż rozdzielnic R-1, R-2, R-3, R-4 i R-WTZ; 5) montaż tablic bezpiecznikowych; 6) wykonanie instalacji oświetleniowej we wszystkich pomieszczeniach internatu; 7) wykonanie instalacji domofonowej cyfrowej; 8) wykonanie wewnętrznej instalacji do odbioru telewizji naziemnej; 9) utylizację odpadów budowlanych; 10) wykonanie prac naprawczych uszkodzeń powstałych w wyniku modernizacji instalacji elektrycznej. 3. Ustala się na podstawie przedmiarów robót następującą kolejność wykonywania robót budowlanych: 1) Etap IV – I piętro budynku B; 2) Etap III – parter budynku B; 3) Etap II – piwnica budynku A, zasilanie rozdzielnic; 4) Etap I i Etap I.I. - parter budynku A, ciąg komunikacyjny, rozdzielnia R1 i Etap I.I RG + zasilanie – parter budynku A, połączenia wyrównawcze, zasilania instalacji p. poż., RG. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Projekt budowlany – „Remont instalacji elektrycznej budynku internatu przy ulicy Myśliwskiej 1A w miejscowości Nowe”, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie robót budowlanych i instalacji elektrycznej, a także Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do ofert, albo z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Pełnomocnictwo nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem Oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to Oświadczenie każdy jej uczestnik. Uwaga – Oświadczenie wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ nie należy składać do oferty, aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach