GMINA LUBIN ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768403100 , fax. 768403140
- Data zamieszczenia: 2023-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA LUBIN
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 768403100, fax. 768403140
REGON: 390647541 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji elektrycznej i wod.-kan. w budynku Szkoły Podstawowej w Krzeczynie Wielkim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej i wod.-kan. w budynku Szkoły Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.Zakres robót do wykonania obejmuje między innymi następujące podstawowe elementy: • wymianę instalacji elektrycznej w całym budynku szkoły z wyłączeniem kotłowni, • wymianę wszystkich opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne, • zabudowę instalacji wyłącznika pożarowego, • wykonanie instalacji ekwipotencjalnej, • wykonanie gniazd wtyczkowych, • dostawę i montaż dzwonków szkolnych, • wymianę rozdzielnic, • montaż instalacji sygnalizacji alarmu pożaru – SAP, • budowę instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, • odtworzenie tynków wraz z malowaniem ścian, • wykonanie instalacji wody pożarowej, cyrkulacji oraz wody ciepłej i zimnej, • wymianę urządzeń sanitarnych i armatury, • wymianę wszystkich podejść do pionów, • wymianę obłożeń ceramicznych ścian oraz obłożeń gresowych posadzek, • roboty wykończeniowe i porządkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacja, oraz przedmiary robót.Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:A. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty porównywalne z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, t.j. wykonał należycie co najmniej jedno zadanie obejmujące modernizację lub wymianę instalacji elektrycznej lub sanitarnej w dowolnym budynku.B. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dysponuje co najmniej:a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im uprawnieniach, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
Dodano: 2024-07-16 - REMONT I KONSERWACJA WYKUSZU KAPLICY ZAMKU GRODZIEC
Dodano: 2024-07-12 - Remont budynku użyteczności publicznej pełniącego dawniej funkcję przedszkola przy ul. 1 Maja 6 w Trzebnicy
Dodano: 2024-07-11 - Remont pomieszczeń sanitarnych szkoły
Dodano: 2024-07-04 - I Etap prac konserwatorskich - zabezpieczenie i przygotowanie kamieniarki szczytu elewacji głównej budynku Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu.
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
Dodano: 2024-07-01 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-06-30 - Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Bielskiej 4 w Bolesławcu
Dodano: 2024-06-28 - Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Rosochatej
Dodano: 2024-06-25 - Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
Dodano: 2024-06-21