Przetargi.pl
Modernizacja Inspektoratu ZUS w Poznaniu przy ul. Fabrycznej 27/28

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8416866 , fax. 061 8416866
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12 12
    60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8416866, fax. 061 8416866
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Inspektoratu ZUS w Poznaniu przy ul. Fabrycznej 27/28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Inspektoratu ZUS w Poznaniu przy ul. Fabrycznej 27/28 w zakresie drenażu opaskowego, wykonania izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian zewnętrznych kondygnacji podziemnej budynku wraz z wykonaniem iniekcji poziomej, częściową likwidacją i przeróbką studzienek doświetlających i otworów okiennych. 2.Modernizacja dotyczy przywrócenia sprawności technicznej odwodnienia terenu w postaci drenażu opaskowego dookoła budynku oraz wykonania po całym obwodzie budynku izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian podziemia. 3.Modernizacja obejmuje następujące elementy zewnętrzne: a)wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych, b)demontaż 14 okien wraz z likwidacją studzienek doświetlających od strony ul. Hetmańskiej, c)likwidacja nieczynnego zsypu, d)likwidacja dwóch studzienek doświetlających i wykonanie nowej, większej studzienki doświetlającej wraz z wymianą okien w kotłowni od strony wewnętrznego dziedzińca, e)dokładne przeczyszczenie i ewentualna wymiana odcinkowa istniejącego drenażu zlokalizowanego po stronie południowej i zachodniej, f)likwidacja i ponowne pobudowanie drenażu po stronie północnej, wschodniej i częściowo zachodniej do istniejącej studzienki, g)likwidacja istniejących studzienek doświetlających z ich odtworzeniem po zakończeniu prac remontowych w tym: 6 studzienek o wym. 0,87x1,78m, istniejąca głębokość dna studzienki 1,165m projektowana głębokość dna studzienki 1,20m od istniejącego poziomu terenu,5 studzienek o wymiarach 0,64x1,53m, istniejąca głębokość dna studzienki 0,785m, projektowana głębokość dna studzienki 0,9m od istniejącego poziomu terenu, h)likwidacja 2 istniejących studzienek, w segmencie A2 budynku 4.Modernizacja obejmuje następujące pomieszczenia a) kotłownia: przebudowa otworów okiennych, b) centrala wentylacji, UPS, wentylatorownia, składnica akt: zamurowanie istniejących otworów wraz z wyprawieniem. 5.Zakres prac obejmuje: a)branża budowlana: wykopy, roboty rozbiórkowe, przebudowa otworów okiennych, roboty murowe, tynkarskie, izolacyjne ścian fundamentowych, roboty wykończeniowe, malarskie, montaż/wymiana stolarki okiennej, okładziny elewacyjne z płytek ceramicznych, b)branża instalacyjna: przebudowa istniejącego drenażu opaskowego z częściową likwidacją oraz usunięcie ewentualnych kolizji znajdujących się na drodze nowoprojektowanego drenażu. 6. Prace należy wykonać w dwóch etapach: I etap prac: zgodnie z zakresem wskazanym w SIWZ należy wykonać nie później niż do dnia 15.12.2012r. II etap prac: wykonanie pozostałej części przedmiotu zamówienia, należy wykonać nie później niż do dnia 31.05.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do składania ofert, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu do składania ofert, wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach