Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój.w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład

Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
    Rynek 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    REGON: 491893084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój.w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Cześć 1 - Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój - Modernizacja infrastruktury turystycznej – ( Moder-nizacja placu zabaw)1. Zakres obejmuje 1.1.1 Modernizacja placu zabaw wraz z montażem bezpiecznej nawierzchni we wsi Kokuszka - Załącznik nr 4 CZESCI I OPZ ZAŁĄCZNIK NR 2 PLAC ZABAW KOKUSZKA2. Wykonawca zapewnia;2.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie realizacji zadania2.2 Zabezpieczanie terenu budowy oraz jego zabezpieczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami3 .Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań 4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych ma-teriałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 7. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne9. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.10 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poru-szanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopusz-czalne spadki.11.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę ,roboty rozbiórkowe, roboty ziem-neb) roboty w zakresie placów zabawc) roboty związane z montażem urządzeń i wyposażeniajeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 12. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.13. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę14.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie2 .Rękojmia i gwarancja2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.3. kod CPV Nazwy i kody CPV: 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45100000–8 Przygotowanie terenu pod budowę 45236210-5 Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw43327000-1 Sprzęt z gotowych elementów45233293-9 Instalowanie mebli ulicznychII. Część 2 Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój - Modernizacja infrastruktury sportowej tj.:Wykonanie w trybie zaprojektuj i wykonaj I etapu prac w ramach Programu Funkcjonalna -Użytkowego opracowanego przez mgr.inż. arch. Jakub Czernecki zgodnie z :Załącznik 4 Załącznik nr 1 PFU BasenZałącznik 4 c.o. opis technicznyZałącznik 4 c.o- rys3Załącznik 4 c.o- rys2Załącznik 4 c.o- rys 1w części obejmującej niżej wymieniony zakres:1.1. 1 Instalację centralnego ogrzewania c.o. obejmująca:-wymiana kotła gazowego na kocioł o większej mocy oraz zamontowanie pompy ciepła-wykonanie obiegu instalacji grzewczej doprowadzającego czynnik grzewczy do istniejącego ogrzewania podłogowego w hali basenowej-wymiana grzejnika w podbaseniu basenu wewnętrznego-rozbudowa instalacji grzewczej w całym budynku (ogrzewanie grzejnikowe) i dostosowanie instalacji grzewczych do całorocznej eksploatacji obiektu1.1.2 Instalację ciepła technologicznego 1.1.3 Technologię basenową obejmująca: - remont i modernizację basenu zewnętrznego (basen duży -rekreacyjno- pływacki ; brodzik -) -basen wewnętrzny ( basen szkoleniowo-rekreacyjny; wanna z hydromasażem) -remont i modernizacja- wymiana wanny z hydromasażem (jacuzzi)-wymiana paneli filtracyjnych w filtrach podciśnieniowych (materiał filtracyjny -ziemia okrzemkowa)-wymiana klap (zaworów) zwrotnych na rurociągach tłocznych pomp filtracyjnych. Należy wymienić klapy zwrotne na rurociągach tłocznych przy pompach filtracyjnych-dostawa pomp dozujących środki chemiczne 1.1.4 branża elektryczna obejmująca :-wymiana uszkodzonych kabli zasilających studnię głębinową -wykonanie systemu alarmowo-przywoławczy dla w.c. dla n.p. spraw dla basenu zewnętrznego- przystosowanie instalacji do awaryjnego zasilania z agregatu prądotwórczego wraz z jego dostawą- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku-wymiana części elementów istniejącej instalacji solarnej- remont szafy zasilająco startującej1.1.5. Wymiana istniejącego zestawu hydroforowego na urządzenie zapewniające uzyskanie wymaganego ciśnienia dyspozycyjnego zarówno w instalacji wody bytowej i hydrantowej1.1.6. Wymiana hydrantów wewnętrznych nie nadających się do użytku1.1.7. Instalacja wodociągowa1.2. Wykonawca zapewnia:-Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, wymagań -oznakowanie i zabezpieczanie terenu budowy-zorganizowanie robót budowalnych w taki sposób aby w okresie letnim (od 20 czerwca do 15 września basen był użytkowany)1.3. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.1.3. 1.Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .1.4 Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 1.5 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne1.6. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.1.7. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki.1.8 .Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę ,roboty rozbiórkowe, roboty ziem-neb) roboty związane z wnoszeniem budynkówc) roboty związane montażem urządzeń d) roboty związane z instalacją wodno – kanalizacyjne i sanitarnee) roboty związane z instalacją elektryczną , grzewczą , wentylacyjną i klimatyzacyjnąf) roboty wykończeniowe g) Roboty budowlane w zakresie basenów pływackichjeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 1.8. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.1.9 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę1.10 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie2 Rękojmia i gwarancja2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.3. kod CPV 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71500000-3 Usługi związane z budownictwem 71210000-3 Doradcze usługi architektoniczne71310000-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71330000-0 Różne usługi inżynieryjne 45200000 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne 45450000 – 6 Roboty wykończeniowe, pozostałe 45310000 – 3 Roboty instalacji elektrycznych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne45321000 – 3 Izolacja cieplna45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych43324100-1 Urządzenia do basenów kąpielowych45212212-5 Roboty budowlane w zakresie basenów pływackichIII. Część 3 -Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój - infrastruktura drogowa- obejmująca: 1.1.1.Modernizacja drogi do osiedla Sucha Dolina w Piwnicznej-Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 droga Sucha Dolina1.1.2. Modernizacja drogi do osiedla Lichonie Łomnica Zdrój – zgodnie z Załącznikiem nr 4 Droga Łomnica Zdrój w k. Lichon1.1.3. Modernizacja drogi do osiedla Śmigowskie k.Misji w Piwnicznej-Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 droga Smigowskie1.1.4 Modernizacja/zabezpieczanie drogi we wsi Głębokie - zgodnie z Załącznikiem nr 4 Droga Głebokie1.1.5Modernizacja drogi ul. Nadbrzeżna II w Piwnicznej-Zdroju - zgodnie z Załącznikiem nr 4 uL. Nadbrzeżna1.1.6. Montaż drogowskazów – zgodnie z Załącznikiem nr 4 Drogowskazy1.2. Wykonawca zapewnia;1.2.1. Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.1.2.3 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.1.2.4 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a pracach modernizacyjnych i przy montaży drogowskazy zgodnie z zatwierdzonym Stałym Projektem Organizacji Ruchu1,3. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.1,3. 1.Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiająceg01,4 Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 1,5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne1,6. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.1,7. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki.1,8 .Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę ,roboty rozbiórkowe, roboty ziem-neb) roboty w zakresie nawierzchni drógc) roboty drogowed) roboty związane z oznakowaniem drogowymjeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 1,9. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.1,10. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę1,11. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowe-go Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie2 Rękojmia i gwarancja2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.3. kod CPV45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg45233140-2 Roboty drogowe45100000–8 Przygotowanie terenu pod budowę 71355000-1 Usługi pomiarowe 34922100-7 Oznakowanie drogoweIV. Cześć 4 - Modernizacja infrastruktury turystycznej, sportowej wraz z infrastrukturą drogową w Gminie Piwniczna- Zdrój - Modernizacja infrastruktury turystycznej – (Ilumina-cja /doświetlenie)1. Zakres obejmuje 1.1.1. Iluminacja /doświetlenie terenu rekreacyjnego tzw. „Nakło”, zgodnie z Projektem Technicznym opracowanym przez Marek Zygmunt PROJEKTANT ZYG-MAR Nowy Sącz- stanowiącymZałącznik nr 4 PAB – NAKŁOZałącznik nr 4 PZT_ - NAKŁO-Załącznik Nr 4 MAPA NAKŁO PO ZUD PDFZałącznik nr 4 NAKŁO - Pismo GminyZałącznik nr 4 NAKŁO - Warunki TAURONZałącznik nr 4 NAKŁO SCHEMAT RYS.NR 1 P-A-BZałącznik nr 4 OPZ ZAŁĄCZNIK NR 2 PLAC ZABAW KOKUSZKAZałącznik nr 4 SWAR-06-COL23011311410Załącznik nr 4 ZAŁĄCZNIKI - NAKŁO2. Wykonawca zapewnia;2.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie realizacji zadania2.2 Zabezpieczanie terenu budowy oraz jego zabezpieczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami3 .Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań 4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych ma-teriałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 7. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumenta-cją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zama-wiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne9. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.10 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poru-szanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopusz-czalne spadki.11.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę ,roboty rozbiórkowe, roboty ziem-neb) roboty w zakresie instalowania oświetlenia drogowegojeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 12. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.13. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru koń-cowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę14.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie2 .Rękojmia i gwarancja2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.3. kod CPV Nazwy i kody CPV: 45316110-9- Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45100000–8 Przygotowanie terenu pod budowę 71355000-1 Usługi pomiarowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43325000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach