Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Wodzisław

GMINA WODZISŁAW ogłasza przetarg

  • Adres: 28-330 Wodzisław, ul. Krakowska 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WODZISŁAW
    ul. Krakowska 6
    28-330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010850
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Wodzisław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Wodzisław” w zakresie budowy instalacji gazu ze zbiornikami gazu w Szkole Podstawowej w Niegosławicach, budowy instalacji gazu ze zbiornikami gazu wraz z wymianą instalacji C.O. w Szkole Podstawowej w Piotrkowicach oraz budowy instalacji gazu ze zbiornikiem gazu wraz z budową instalacji fotowoltaicznej w Szkole Podstawowej w Lubczy.2. Zamawiający informuje, że:Inwestycja dofinansowana jest z Programu „Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych” Edycja 3PGR/2021.Inwestycja polega na modernizacji systemu ogrzewania budynków szkół podstawowych w Lubczy, Niegosławicach i Piotrkowicach.3. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową: 1) Projekt techniczny pt. „Instalacja gazu ze zbiornikiem 2x4850l dla budynku Szkoły Podstawowej. Adres inwestycji: 28-330 Wodzisław – Niegosławice 85, nr geodezyjny dz. 226/1”. Na realizację projektu Zamawiający uzyskał dnia 02.08.2022r. pozwolenie na budowę.2) Projekt techniczny pt. „Instalacja gazu ze zbiornikiem 2x4850l dla budynku Szkoły Podstawowej. Adres inwestycji: 28-330 Wodzisław – Piotrkowice 41, nr geodezyjny dz. 135”. Na realizację projektu Zamawiający uzyskał dnia 02.08.2022r. pozwolenie na budowę.3) Projekt techniczny pt. „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły podstawowej w Piotrkowicach. Adres inwestycji: 28-330 Wodzisław – Piotrkowice 41, nr geodezyjny dz. 135”.4) Projekt budowlany pt. „Przebudowa instalacji c.o. i c.w.u. wraz z adaptacją pomieszczenia na kotłownię gazową w budynku Szkoły Podstawowej w Lubczy, zbiornik na gaz wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazową w ramach zadania: Przebudowa instalacji c.o. i c.w.u. w budynku Szkoły Podstawowej w Lubczy wraz z instalacją fotowoltaiczną”. Na realizację projektu Zamawiający uzyskał dnia 16.08.2021r. pozwolenie na budowę.5) Projekt budowlano-wykonawczy pt. „ Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Sz. P. w Lubczy. Lokalizacja Lubcza dz. nr 224/1, Wodzisław.”4. Z uwagi na wykonywanie robót na czynnym obiekcie szkoły podstawowej, Wykonawca musi zadbać o odpowiednie zabezpieczenie placu budowy oraz bezpieczeństwo uczniów i innych użytkowników obiektu w trakcie robót, dostaw, przejazdów i innych komplikacji. W szczególności należy ograniczyć wykonywanie robót uciążliwych i powodujących hałas w czasie nauki szkolnej. Roboty należy zaplanować w taki sposób, żeby prace wywołujące hałas lub uciążliwe były wykonywane poza godzinami nauki w szkole (należy to uzgodnić z Dyrektorem placówki).5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:1) Opisem przedmiotu zamówienia,2) Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 454/2021 z dnia 16.08.2021r.3) Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 293/2022 z dnia 02.08.2022r.4) Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 289/2022 z dnia 02.08.2022r.5) Zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,6) Pozwoleniami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania umowy,7) Obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), Dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Załączony do SWZ przedmiar robót pełni jedynie funkcję informacyjno-pomocniczą i nie jest podstawą do wyceny. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również:1) wykonanie wszystkich niezbędnych czynności koniecznych do realizacji robót, m.in. przygotowanie zaplecza technicznego budowy a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zezwoleń oraz poniesienie kosztów i opłat z tego tytułu,2) wykonanie robót przygotowawczych i porządkowych, w tym: urządzenia placu budowy (ze szczególnym uwzględnieniem robót prowadzonych w bliskim sąsiedztwie budynku szkoły oraz w samym budynku szkoły), utrzymania placu budowy a następnie likwidacji placu budowy i jego zaplecza oraz uporządkowanie terenu;3) oznakowanie budowy,4) odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, ogrodzenia,5) zagospodarowanie terenu inwestycji,6) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wszystkich elementów inwestycji,7) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej (w tym dokumentacja powykonawcza i inwentaryzacja geodezyjna), 8) opłaty za wymagane kontrole, przeglądy i pomiary (m.in. odbiór kominiarski, UDT),9) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu poprzedniego terenu inwestycji,10) wykonanie i umieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3 tablic informacyjnych zgodnych z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych, obowiązującymi beneficjentów programów dofinansowanych z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych dostępnymi pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/promocja. Tablice należy wykonać z płyty kompozytowej (gr. min. 3 mm) i zamontować na dwóch słupkach metalowych o śr. min. 60 mm (mocowanie w 4 punktach),11) uzyskanie prawomocności zgłoszenia zakończenia robót do Nadzoru budowlanego lub pozwolenia na użytkowanie dla robót objętych pozwoleniem na budowę.8. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by sporządzić ofertę i wykonać go zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z Zamawiającym umową i uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Gwarancja i rękojmia za wady. Okres gwarancji i rękojmi za wady liczy się od dnia odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd gwarancyjny obiektu obejmujący m.in. konserwację oraz serwis dostarczonych, zamontowanych lub zainstalowanych urządzeń, materiałów, produktów, wyrobów, systemów, instalacji i wyposażenia z częstotliwością wymaganą przez ich producentów dla zachowania gwarancji i bezusterkowej eksploatacji obiektu, jednak nie rzadziej niż jeden raz na rok. Koszty przeglądów gwarancyjnych, serwisu, konserwacji oraz koszty materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamontowanych urządzeń ponosi Wykonawca. Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą nie rzadziej niż 1 raz do roku. 10. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca w okresie gwarancji przystąpił do usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia. Czas reakcji na awarię stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie w jakim czasie przystąpi do usuwania awarii.11. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia następujących rodzajów gwarancji: 1) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę). Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie ile miesięcy gwarancji i rękojmi udzieli na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę). 2) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na zainstalowane urządzenia i dostarczone wyposażenie. Okres gwarancji na zainstalowane urządzenia i dostarczone wyposażenie wynosi 24 miesiące. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa niż 24 miesiące to Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych udzielonych przez producenta urządzeń lub wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45333000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach