Przetargi.pl
MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - DROGA NR 1592D POLWICA – WIERZBNO, NA TERENIE GMINY DOMANIÓW

GMINA DOMANIÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 55-216 Domaniów, 56
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (71) 301 77 35
  • Data zamieszczenia: 2024-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DOMANIÓW
    56
    55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
    tel. (71) 301 77 35
    REGON: 931934851
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminadomaniow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - DROGA NR 1592D POLWICA – WIERZBNO, NA TERENIE GMINY DOMANIÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 1592 D, Polwica – Wierzbno, o długości 2,760 km. w celu podniesienia parametrów wytrzymałościowych nawierzchni oraz poprawy bezpieczeństwa i warunków ruchu zarówno kołowego, jak i pieszego oraz rowerowego. 2) INWESTYCJA REALIZOWANA JEST W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.3) Prace będą polegały na wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na długości 1820 m na odcinku między miejscowościami Polwica i Wierzbno oraz nowej nawierzchni chodników w miejscowości Polwica i Wierzbno na długości 1,209 km.4) Długości drogi wynosi 2,785 km, szerokość nawierzchni drogi 5,5 – 6,0 m, szerokość5) nawierzchni chodników 1,5 m – 2,0 m.6) Prace będą polegały na:• wymianie zniszczonych nawierzchni drogi z betonu asfaltowego• wymianie zniszczonych elementów drogowych - ścieków drogowych, krawężników, nawierzchni chodników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:50 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający stosownie do postanowień art. 57 pkt. 2) ustawy Pzp nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:o zdolności do występowania w obrocie gospodarczymo uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:a) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.b) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie niezbędnego doświadczenia oraz kwalifikacji zawodowych, jeżeli wykaże, iż:- zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 zdania o wartości min. 1.000.000,00 zł. brutto każde, polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;- dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia tj.o min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.- dysponuje narzędziami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia publicznego:o wytwórnia mas bitumicznych - min. 1 szt.,o samobieżna maszyna frezująca do głębokiego recyklingu - min. 1 szt.,o rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 4,0 m - min. 1 szt.,o zestaw walców - min. 2 szt.,o frezarka do nawierzchni asfaltowych - min. 1 szt.,o koparko-ładowarka - min. 1 szt.; lub koparka i ładowarka po 1 szt.o samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 18 ton - min. 3 szt.wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach