GMINA DOMANIÓW ogłasza przetarg
- Adres: 55-216 Domaniów, 56
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (71) 301 77 35
- Data zamieszczenia: 2024-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA DOMANIÓW
56
55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie
tel. (71) 301 77 35
REGON: 931934851 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminadomaniow.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - DROGA NR 1592D POLWICA – WIERZBNO, NA TERENIE GMINY DOMANIÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 1592 D, Polwica – Wierzbno, o długości 2,760 km. w celu podniesienia parametrów wytrzymałościowych nawierzchni oraz poprawy bezpieczeństwa i warunków ruchu zarówno kołowego, jak i pieszego oraz rowerowego. 2) INWESTYCJA REALIZOWANA JEST W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.3) Prace będą polegały na wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na długości 1820 m na odcinku między miejscowościami Polwica i Wierzbno oraz nowej nawierzchni chodników w miejscowości Polwica i Wierzbno na długości 1,209 km.4) Długości drogi wynosi 2,785 km, szerokość nawierzchni drogi 5,5 – 6,0 m, szerokość5) nawierzchni chodników 1,5 m – 2,0 m.6) Prace będą polegały na:• wymianie zniszczonych nawierzchni drogi z betonu asfaltowego• wymianie zniszczonych elementów drogowych - ścieków drogowych, krawężników, nawierzchni chodników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:50 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający stosownie do postanowień art. 57 pkt. 2) ustawy Pzp nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:o zdolności do występowania w obrocie gospodarczymo uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:a) dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.b) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie niezbędnego doświadczenia oraz kwalifikacji zawodowych, jeżeli wykaże, iż:- zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 zdania o wartości min. 1.000.000,00 zł. brutto każde, polegające na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;- dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia tj.o min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.- dysponuje narzędziami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia publicznego:o wytwórnia mas bitumicznych - min. 1 szt.,o samobieżna maszyna frezująca do głębokiego recyklingu - min. 1 szt.,o rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 4,0 m - min. 1 szt.,o zestaw walców - min. 2 szt.,o frezarka do nawierzchni asfaltowych - min. 1 szt.,o koparko-ładowarka - min. 1 szt.; lub koparka i ładowarka po 1 szt.o samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 18 ton - min. 3 szt.wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
Dodano: 2024-07-19 - Srebrna Góra, Twierdza - Fort Wysoka Skała (II poł. XVIII w.) Prace ratunkowe murów fosbrei i fosy wschodniej – etap III.
Dodano: 2024-07-17 - Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11