Przetargi.pl
Modernizacja II piętra w budynku internatu przy ZSP Nr 2 w Gryfinie wraz z wymianą instalacji sanitarnych, elektrycznych - I etap

Powiat Gryfiński ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4045000 , fax. 091 4163002
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4 4
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4045000, fax. 091 4163002
    REGON: 81168396500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja II piętra w budynku internatu przy ZSP Nr 2 w Gryfinie wraz z wymianą instalacji sanitarnych, elektrycznych - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na modernizacji II pietra w budynku internatu przy ZSP Nr 2 w Gryfinie wraz z wymianą instalacji sanitarnych, elektrycznych - I etap. Wyszczególnienie prac: - roboty budowlane - roboty sanitarne - roboty elektryczne Zakres prac: a) roboty przygotowawcze i zabezpieczające b) remont sanitariatów c) wymiana instalacji elektrycznej w korytarzu i pokojach (w tym osprzęt i oprawy) d) w części elektrycznej należy przebudować RG oraz położyć podtynkowo kabel na wyższą kondygnację i zakończyć w istniejącej tablicy. e) prace elektryczne związane z zasilaniem projektowanej windy f) wymiana posadzek i okładzin ściennych w ciągach komunikacyjnych oraz pokojach : - ująć zrywanie starych okładzin podłogowych i ściennych oraz położenie nowych g) malowanie h) wykonanie schematu instalacji p.poż. (skomunikowanym z istniejącym systemem p.poz. na klatkach schodowych) wraz z dostawą i montażem i) modernizacja instalacji sanitarnych w łazienkach i aneksie kuchennym Użyte materiały: Materiały użyte do do wykonania zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami dokumentacji projektowej, STT oraz powinny zostać przed wbudowaniem zaakceptowane przez inspektora nadzoru oraz użytkownika. Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 8 do SIWZ w zakresie obejmującym wyłącznie II piętro budynku. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na sposób funkcjonowania jednostki, w której odbywają się roboty, prace mogą być wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką zwłaszcza w przypadku prowadzenia robót w czasie roku szkolnego. Godziny pracy sprzętu ciężkiego będą ustalane z inspektorem nadzoru oraz użytkownikiem. Wszelkie materiały do wbudowania zostaną uzgodnione z inspektorem nadzoru oraz z użytkownikiem Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 5 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach