Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Zielenicach.

Gmina Borów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja 22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3933022 , fax. 071 3933035
  • Data zamieszczenia: 2011-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borów
    ul. Konstytucji 3 Maja 22 22
    57-160 Borów, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3933022, fax. 071 3933035
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Zielenicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje modernizację budynku świetlicy wiejskiej, położonej na działce nr 52 4 AM-1, obręb nr 0025 w miejscowości Zielenice wraz z dostawą wyposażenia. W ramach robót budowlanych przewidziano między innymi : demontaż istniejących rynien wiszących i rur spustowych oraz obróbek blacharskich rozbiórkę istniejącego pokrycia z papy rozbiórkę istniejących podłóg drewnianych i posadzek lastriko wykonanie ścianek działowych, przemurowanie kominów docieplenie stropodachu, posadzki parteru i stropu nad parterem wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wymiana stolarki drzwiowej roboty posadzkowe płytki ceramiczne tynki wewnętrzne roboty malarskie wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i wyprawy elewacyjnej wykonanie nowych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich Zaplanowane roboty budowlane należy przeprowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót budowlanych oraz przepisami BHP. Ponadto w ramach zadania zaplanowano dostawę mebli kuchennych, stolika kuchennego, regałów półotwartych, zlewozmywaka, zestawu naczyń dla 30 osób oraz nowego sprzętu AGD tj. lodówki, zmywarki i kuchenki elektrycznej wraz z jego podłączeniem do istniejących instalacji. Przy montażu mebli i urządzeń należy przewidzieć ich dopasowanie do istniejącej infrastruktury wewnątrz pomieszczenia. Meble - komplet mebli kuchennych składający się z 10 szafek, w tym: a) szafki górne o wymiarach 90X72X30 w ilości 4 szt., 40X72X30 - 1 szt. , b) szafki dolne o wymiarach 90x82x53 w ilości 3 szt., 90x82x30 1 szt., 50x82x53 - 1 szt. - stolik kuchenny o wymiarach 100x60, odporny na działanie wilgoci, - regały półotwarte o wymiarach 40x194, - meble wykonane z płyty laminowanej, - z frontami MDF, - kolorystyka ww do uzgodnienia z Zamawiającym Sprzęt kuchenny - lodówka wys. ok. 120 cm, poj. 174 l., - zmywarka o wymiarach 60x60, - kuchenka elektryczna o wymiarach 60x60, - zlewozmywak typu inox- dwukomorowy, - zestaw naczyń dla 30 osób komplet obiadowy i sztućce - kolorystyka ww do uzgodnienia z Zamawiającym Wykonawca dokona zakupu wyposażenia zgodnie z w w wytycznymi i przedstawi wraz z atestami i certyfikatami do akceptacji przez Zamawiającego. Zakres robót budowlanych i dostaw wyposażenia przewidzianych do zrealizowania zg. z załączonym do SIWZ przedmiarem robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót określa załączony przez Zamawiającego przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Dopuszcza się wnoszenie wadium do ustalonej wysokości w jednym lub kilku rodzajach (formach) określonych w pkt 2. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie odział w Borowie nr konta 02 9588 0004 1300 0169 2000 0030 z dopiskiem wadium przetargowe-znak sprawy nr SSiRG.271.001.2011

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach