Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg
- Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
- Data zamieszczenia: 2011-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
ul. Kościuszki 5/11 5/11
97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
REGON: 59064790200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA I WYPOSAZENIE DOMU LUDOWEGO W PAWŁOWIE GÓRNYM- ETAP III - roboty wykończeniowe wewnętrzne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Domu Ludowego w miejscowości Pawłów Górny robót budowlanych zgodnie z: Załącznikiem nr 7 do SIWZ - Projektem budowlanym, Załącznikiem nr 8 do SIWZ - Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Załącznikiem nr 9 do SIWZ - Przedmiarami, z zastrzeżeniem, że dokumenty te dotyczą budowy całego obiektu a przedmiot zamówienia dotyczy jedynie części robót budowlanych do wykonania zgodnie z tymi dokumentami tj.: Zakres robót do wykonania określają następujące pozycje przedmiaru: Przedmiar budowlany Kosztorys 2010 Poz wg kosztorysu z roku 2010 -78, ilość- 3,Uwagi-Kanały wentylacyjne Poz wg kosztorysu z roku 2010 -79, ilość-1, Okap Poz wg kosztorysu z roku 2010 -84 345,69,Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -85 581,6 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -86 227,61,Wskazaną Ilość należy pomniejszyć o pom.1.11 Poz wg kosztorysu z roku 2010 -87 227,61 Wskazaną ilość należy pomniejszyć o pom.1.11 Poz wg kosztorysu z roku 2010 -88 4,71 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -89 227,61 Wskazaną ilość należy pomniejszyć o pom.1.11 Poz wg kosztorysu z roku 2010 -90 227,61 Wskazaną ilość należy pomniejszyć o pom.1.11 Poz wg kosztorysu z roku 2010 -91 102,17 Wskazaną ilość należy pomniejszyć o pom.1.11 Poz wg kosztorysu z roku 2010 -92 , ilość-0 Nie wykonujemy w tym etapie Poz wg kosztorysu z roku 2010 -93 94,64 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -103,ilość- 7 Do wykonania skrzydło drzwiowe bez ościeżnicy, oprócz ilości wskazanej w przedmiarze należy zamontować dodatkowo drzwi z pom.1.07 do 1.01 - z wiatrołapu Poz wg kosztorysu z roku 2010 -104,ilość- 2 Do wykonania skrzydło drzwiowe bez ościeżnicy Poz wg kosztorysu z roku 2010 -105, ilość- 2 Do wykonania skrzydło drzwiowe bez ościeżnicy Przedmiar wod-kan - biały osprzęt Poz wg kosztorysu z roku 2010 -26,ilość- 1 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -27,ilość- 1 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -28 ,ilość-1 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -29,ilość- 1 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -30,ilość- 1 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -31 ,ilość-1 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -32,ilość- 3 Nie montujemy umywalki w pom.1.11 Poz wg kosztorysu z roku 2010 -33,ilość- 3 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -34,ilość- 2 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -35,ilość- 1 Do wykonania w całości Poz wg kosztorysu z roku 2010 -56,ilość- 3 Baterie umywalkowe jednouchwytowe z 2 zaworami o średn.15mm Poz wg kosztorysu z roku 2010 -58,ilość- 1 Podgrzewacz (terma) elektryczny 2kW, poj.80l, np. Ariston Pominięto w kosztorysie 1 Skrzynka hydrantowa montowana na ścianie Przedmiar elektryczny 0 wykonano w 2010r., nie podlega wycenie Kody CPV: 45450000-6 Roboty budowlane, wykończeniowe, pozostałe. Uwagi: 1. Przedmiary załączono pomocniczo; Oferent zobowiązany jest sprawdzić na budowie zgodność załączonego przedmiaru z zakresem prac koniecznych do wykonania dla zakończenia remontu i przebudowy wewnątrz budynku (z wyłączeniem pomieszczenia 1.11). Kolory ścian, płytek uzgodnić z Sołtysem i Kołem Gospodyń Wiejskich i przedstawić do akceptacji przedstawicielowi Inwestora - Gminy Wola Krzysztoporska. 2. Należy zabezpieczyć lub zdemontować, a następnie ponownie zamontować oprawy oświetleniowe. 3. W latach 2008 - 2010 wykonano wymianę dachu (więźba dachowa, pokrycie dachu blachą z folią paroprzepuszczalną, podsufitka k-g), wymieniono okna i drzwi zewnętrzne, wbudowano ościeżnice drzwi wewnętrznych, wykonano tynki ścian, w pom. 1.01, 1.02, 1.08, 1.09, 1.10, 1.11 i 1.12 wykonano podkład betonowy grub.15cm, pozostałe warstwy posadzki do wykonania, wewnętrzną instalację wod.kan.(bez białego osprzętu), przyłącza wod.-kan. i zbiornik bezodpływowy, roboty elektryczne 100%, 2.Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 5.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia. 6.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Jeśli w projekcie, przedmiarach lub specyfikacjach technicznych zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów, należy je traktować, jedynie jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynków administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie.
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja kompleksu pomieszczeń operacyjnych oraz sanitarno-higienicznych w Oddziale okulistycznym
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja kompleksu pomieszczeń operacyjnych oraz sanitarno-higienicznych w Oddziale okulistycznym
Dodano: 2016-06-30 - Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy, konserwacje, drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające - naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego, wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy, mające na celu utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście a stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa, oraz w lokalach gminnych we Wspólnotach Mieszkaniowych
Dodano: 2015-11-03 - Modernizacja Oddziału obserwacyjno-zakaźnego w Szpitalu w Bełchatowie
Dodano: 2015-06-09 - Remont budynku starej szkoły w Dziepółci
Dodano: 2015-05-12 - Dostosowanie Poradni onkologicznej do prowadzenia chemioterapii w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Dodano: 2015-05-05 - Remont tarasu przy ul. Organizacji WiN 52 w Łodzi - II etap
Dodano: 2015-01-09 - bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające, naprawy awaryjne w ramach tzw. pogotowia technicznego wykonywane poza godzinami pracy AZK Łódź-Śródmieście oraz w dniach świątecznych i ustawowo wolnych od pracy
Dodano: 2014-11-21 - Remont tarasu przy ul. Organizacji WiN 52 w Łodzi - II etap
Dodano: 2014-10-16