Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie budynku Miejskiego Domu Kultury - zakup i dostawa sprzętu nagłaśniającego.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2011-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie budynku Miejskiego Domu Kultury - zakup i dostawa sprzętu nagłaśniającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu nagłaśniającego na potrzeby Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje dostawę: 1) monitorów odsłuchowych - 8 szt., 2) wzmacniaczy do monitorów - 4 szt. + 2 dedykowane skrzynie transportowe typu rack wyposażone w koła, 3) monitora odsłuchowego dla perkusisty, w skład którego wchodzą: 1. kolumna głośnikowa szerokopasmowa - 1 szt., 2. kolumna głośnikowa niskotonowa - 1 szt., 4) kolumn głośnikowych aktywnych szerokopasmowych - 10 szt. oraz dedykowane zawiesia - 2 szt. 5) kolumn głośnikowych aktywnych niskotonowych - 10 szt. 6) konsolety cyfrowej FOH - 1 szt. z dedykowaną skrzynią transportową i cyfrowym StageBox, 7) konsolety cyfrowej monitor - 1 szt. z dedykowaną skrzynia transportową, interfejsem MADI do komunikacji z cyfrowym stage boxem konsolety FOH, 8) mikrofonu bezprzewodowego z kapsułą dynamiczną - 4 szt. 9) mikrofonu pojemnościowego instrumentalnego miniaturowego CLIP - 6 szt. 10) wież do zawieszania nagłośnienia - 2 szt. 11) okablowania. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1) Sprzęt nagłaśniający zostanie dostarczony do Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu, przy ul. Parkowej 1, transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z rozładunkiem. 2) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 r., wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz posiadać wymagane prawem certyfikaty, a także karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim. 3) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej cenie ofertowej zobowiązany będzie do uruchomienia sprzętu, jego przetestowania i odpowiedniej konfiguracji. 4) Warunki serwisu i gwarancji: a) Zamawiający na dostarczony sprzęt wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi. Okres gwarancji będzie biegł od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji zapewni pełną funkcjonalność dostarczonych urządzeń poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek na poniższych zasadach: 1) w przypadku awarii urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie przystąpić do jego naprawy w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Naprawa winna zakończyć się w przeciągu 14 dni roboczych od przystąpienia Wykonawcy do jej usunięcia. 2) w przypadku opóźnienia w usunięciu awarii, dłuższego niż 14 dni roboczych, Zamawiający może zlecić jej usunięcie innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy i dodatkowo obciążyć Wykonawcę karą umowną, bądź żądać od Wykonawcy wymiany naprawianego sprzętu na nowy o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ lub wskazanego przez Wykonawcę w złożonej ofercie, 3) jeżeli czas naprawy gwarancyjnej będzie dłuższy niż 48 godzin, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na czas usunięcia awarii sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ lub przez Wykonawcę w złożonej ofercie, 4) czas trwania naprawy gwarancyjnej niezależnie od przyczyn, powoduje przedłużenie okresu gwarancji o całkowity okres niesprawności sprzętu, 5) w przypadku 3 krotnej naprawy tego samego sprzętu, Wykonawca wymieni ten sprzęt na nowy, wolny od wad o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ lubo parametrach wskazanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, 6) w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się przynajmniej raz w każdym roku biegu gwarancji do przeprowadzenia nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego, 7) koszty napraw gwarancyjnych bez względu na miejsce ich wykonania ponosi Wykonawca. 4. Opisane przez Zamawiającego parametry sprzętu zostały określone jako minimalne. Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach, właściwościach i cechach. Obowiązek udowodnienia, że oferowany sprzęt odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia lub stanowi standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie składania oferty stosownych dokumentów uwiarygodniających ten sprzęt. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 5. Oferowany sprzęt należy przedstawić w formie graficznej (np. fotografie, rysunki, itp.), wyciągi z folderu lub w formie kart katalogowych lub dokumentacji technicznych. Dokumenty te muszą zawierać parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikało, że sprzęt posiada parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. Przez kartę katalogową sprzętu rozumie się wydruk ze strony producenta lub autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego sprzętu. Uzupełnieniem karty katalogowej danego sprzętu może być również oryginalna instrukcja techniczna oferowanego produktu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zestawienie wymaganych, minimalnych parametrów technicznych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu nr RPDS.09.01.00-02-067/09 pn. Modernizacja i wyposażenie budynku Miejskiego Domu Kultury realizowany w ramach Działania 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców Priorytet nr 9 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta) Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPDS.09.01.00-02-067/09-00 z dnia 20-07-2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 13.065,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.4.2011. /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 . 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach