Przetargi.pl
DOSTAWA WIELOZADANIOWEGO , CYFROWEGO MIKSERA DŹWIĘKU

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 303 55 01 , fax. 71 303 55 00
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 303 55 01, fax. 71 303 55 00
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WIELOZADANIOWEGO , CYFROWEGO MIKSERA DŹWIĘKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielozadaniowego , cyfrowego miksera dźwięku wraz z dwoma skrzyniami przyłączeniowymi ( tzw. rackami scenicznymi) oraz wejściami i wyjściami lokalnymi ( local rack lub z wbudowanymi w konsole) . Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż , uruchomienie, szkolenie 3 pracowników zamawiającego przez co najmniej 2 dni po 7 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium . Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. nr 240, poz. 1603). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w rozdziale XI pkt 1. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oławie nr 92 9585 0007 0010 0016 7716 0030 z adnotacją -Wadium - nr sprawy INW.271/19/14 - Dostawa miksera 3) Uznanie rachunku Zamawiającego kwotą tak wnoszonego wadium musi nastąpić przed wyznaczonym terminem składania ofert. Polecenia przelewu należy załączyć do składanej oferty. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty w osobnej kopercie oznakowanej -WADIUM 5) Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu winno uwzględniać wszystkie wymienione w ustawie przypadki zatrzymania przez zamawiającego wadium a mianowicie: a. zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł w należytego wykonania umowy. b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń powinno być ważne przez okres od dnia złożenia oferty tj. 16.07.2014r. do dnia 10.08.2014r. 7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach