Przetargi.pl
Modernizacja i wymiana nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Michałowice

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wymiana nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Michałowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i wymiana nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Michałowice. 2.2. Przedmiotem zamówienia zostały objęte poniższe ulice: 2.2.1.ulica Kolejowa w Michałowicach, przewiduje się poniższy zakres robót: 1.frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki – ok. 3 302,50 m2, 2.mechaniczna rozbiórka nawierzchni progów spowalniających – ok. 122,00 m2, 3.mechaniczna rozbiórka nawierzchni z tłucznia kamiennego – ok. 1 150,00 m2, 4.wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - ok. 1 150,00 m2, 5.wykonanie ścieku ulicznego z kotki brukowej – ok. 736,00 m2, 6.wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 3 302,50 m2, 7.wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne – ok. 3 852,00 m2, 8.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych – ok. 27 szt., 9.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – ok. 16 szt. 10.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – ok. 16 szt.; 2.2.2.ulica Szara w Michałowicach Wsi, przewiduje się poniższy zakres robót: 1.frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki – ok. 2 150,00 m2, 2.mechaniczna rozbiórka nawierzchni progów spowalniających – ok. 20,00 m2, 3.wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 4 300,00 m2, 4.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych – ok. 32 szt., 5.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – ok. 14szt. 6.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych ulicznych – ok. 4 szt. 7.wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej – ok. 20,00 m2, 8.odtworzenie oznakowania poziomego – ok. 2,50 m2; 2.2.3.ulica Ogrodowa w Komorowie, przewiduje się poniższy zakres robót: 1.frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki – ok. 1 210,00 m2, 2.mechaniczna rozbiórka nawierzchni progów spowalniających – ok. 16,50 m2, 3.mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników – ok. 276,00 m2, 4.wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 2 420,00 m2, 5.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych – ok. 5 szt., 6.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – ok. 21 szt. 7.wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej – ok. 16,50 m2, 8.wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego – ok. 345,00 m2 9.odtworzenie oznakowania poziomego – ok. 2,50 m2; 2.2.4.ulica Wąska w Pęcicach, przewiduje się poniższy zakres robót: 1.mechaniczne profilowanie nawierzchni z kruszywa – ok. 2 115,00 m2, 2.mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników – ok. 564,00 m2, 3.wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 2 115,00 m2, 4.wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 2 230,00 m2, 5.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych – ok. 8 szt., 6.wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego – ok. 705,00 m2; 2.2.5.ulica Bez nazwy w Regułach, przewiduje się poniższy zakres robót: 1.frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki – ok. 1 530,00 m2, 2.mechaniczne rozebranie nawierzchni z destruktu – ok. 1 530,00 m2, 3.mechaniczna rozbiórka nawierzchni progów spowalniających – ok. 13,50 m2, 4.mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników – ok. 3 060,00 m2, 5.wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – ok. 1 530,00 m2, 6.wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – ok. 3 060,00 m2, 7.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych – ok. 8 szt., 8.wykonanie regulacji pionowej studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – ok. 17 szt. 9.odtworzenie oznakowania poziomego, 10.wypełnienie rowów kruszywem – ok. 410,00 m3, 2.3.Jednostką obmiarową jest 1m2 remontu nawierzchni. 2.4.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania pozyskanego materiału z frezowania (destruktu) do zagospodarowania przez Zamawiającego. W ramach zamówienia Wykonawca cały destruk przewiezie na miejsce wskazane przez Zamawiajacego. 2.5. Na odcinku prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć wszystkie drzewa i krzewy, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. 2.6.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy w Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów od mieszkańców na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego na którym prowadzone są roboty). 2.7.Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy wykonania badań składu i jakości masy bitumicznej na koszt Wykonawcy. 2.8.Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ 2.„Przedmiarze robót”, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 2.9.Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1.Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2.Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020.1320.) osobę/y wykonujące czynności operatora rozściełacza masy bitumicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach