Przetargi.pl
Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w gminie Olecko na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego

Gmina Olecko ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Plac Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 520 21 68, , fax. 87 520 25 58
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olecko
    Plac Wolności 3
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 520 21 68, , fax. 87 520 25 58
    REGON: 79067127700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olecko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w gminie Olecko na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych i dostaw w zakresie modernizacji, rozbudowy oraz uporządkowania i konserwacji istniejącej oraz rozbudowanej sieci oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Gminy Olecko. Oczekiwaniem zamawiającego jest wybór wykonawcy, który zaprojektuje, w tym uzyska niezbędne do realizacji inwestycji uzgodnienia, pozwolenia, decyzje oraz sfinansuje i wykona przedmiot zamówienia, a ponadto w okresie obowiązywania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym pełnić będzie rolę zarządcy całej infrastruktury oświetleniowej (w zakresie zarówno zarządzania zużyciem energii elektrycznej, jak i utrzymania technicznego infrastruktury), zaś po jej zakończeniu przekaże sieć w stanie umożliwiającym Zamawiającemu samodzielną eksploatację. Przedsięwzięcie ma na celu osiągniecie przez zamawiającego oszczędności w ramach kosztów zużycia energii elektrycznej, modernizację i unowocześnienie oświetlenia ulicznego oraz redukcję emisji CO2. Przedsięwzięcie obejmuje modernizację istniejącej infrastruktury oświetleniowej oraz budowę nowej energooszczędnej infrastruktury oświetleniowej. Utrzymanie całej infrastruktury oświetleniowej opierać się powinno na zastosowaniu inteligentnego, bezprzewodowego systemu sterowania oświetleniem ulic. Z wybranym w wyniku dialogu konkurencyjnego wykonawcą zawarta zostanie umowa o partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP), zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatny (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1834). Wynagrodzeniem partnera prywatnego będzie okresowa płatność podmiotu publicznego za wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw, a także okresowe płatności za zarządzanie oraz serwis i konserwację infrastruktury oświetleniowej w postaci tzw. opłaty za dostępność. Wynagrodzenie partnera prywatnego będzie zależne od faktycznego poziomu oszczędności w zużyciu energii elektrycznej. Podmiot publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie partnera prywatnego będą pochodzić w całości lub w większości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej modernizacji oświetlenia. Podmiot publiczny dopuszcza możliwość częściowej wcześniejszej spłaty wynagrodzenia partnera prywatnego. Podmiot publiczny oczekuje udzielenia przez partnera prywatnego gwarancji oszczędności w zużyciu energii elektrycznej dla objętego przedsięwzięciem oświetlenia ulicznego na cały okres trwania umowy. Szczegółowy zakres i warunki wspólnego przedsięwzięcia określone zostały w dokumencie stanowiącym załącznik numer 5 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu pn. „Opis potrzeb i wymagań zamawiającego”. Wszelkie techniczne, prawne i finansowe warunki realizacji Przedsięwzięcia (w tym szczegółowy podział zadań i ryzyk) opisane w niniejszym ogłoszeniu, jak również okres trwania umowy, podlegać będą negocjacjom w ramach dialogu konkurencyjnego, a zamawiający dopuszcza możliwości ich zmiany w kierunku służącym optymalizacji współpracy Stron.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dopuszczony do dialogu, na etapie składania ofert będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 240 000 PLN (słownie: dwieście czterdzieści tysięcy złotych). Wniesienie wadium wymagane będzie tylko od wykonawców zaproszonych do składania ofert, po zakończeniu dialogu konkurencyjnego. Warunki dotyczące formy i sposobu wniesienia wadium, a także zwrotu wadium określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) W przypadku podpisywania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). III.7.2) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. III.7.3) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach