Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa stoku narciarskiego, rozbudowa Snow Parku w Małastowie – dostawa armatek śnieżnych, fladr, fotokomórki, sprzętu i wyposażenia Snow Parku

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, Sportowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183526970, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gorlicach
    Sportowa 9
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183526970, , fax. -
    REGON: 000690401
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa stoku narciarskiego, rozbudowa Snow Parku w Małastowie – dostawa armatek śnieżnych, fladr, fotokomórki, sprzętu i wyposażenia Snow Parku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa armatek śnieżnych, fladr, fotokomórki, sprzętu i wyposażenia Snow Parku w zakresie modernizacji i rozbudowy stoku narciarskiego i rozbudowy Snow Parku w Małastowie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących elementów: 1. Fladry – długość 500 metrów - 5 kpl. (100 mb/1kpl), Fladry materiał RIP STOP, trójkąty o wymiarach ok. 20-25 x 25-32 cm rozmieszczone co 33cm na taśmie nośnej, kolor: czerwono niebieskie, niebiesko – żółte. 2. Tyczka do podwieszania fladr – ilość 83 szt. h-1,5m - 1,7m; ø15mm – 17 mm; włókno szklane, grot stalowy; czerwony, niebieski. 3. Bęben z tworzywa szt. do nawijania fladr poj. max 100mb – ilość 5 sztuk. 4. Bramki – tyczki – ilość 72 sztuk, Tyczka slalomowa – rura śr. 25 - 30mm wysokość 160-180cm; gwint śr. 35mm dł. 28cm ARROW. 5. Płachty do tyczek – 36 sztuk, kolor czerwony, sztuk 18, kolor niebieski – sztuk 18, Płachty gigantowa do slalomu wymiar: 75x50 materiał wiatroprzepuszczalny kolor niebieski i czerwony. 6. Fotokomórka do pomiaru czasu – 1 komplet – do indywidualnego i grupowego wykorzystania Specyfikacja techniczna sprzętu pomiarowego 1) chronometr RFID.1.4 1 szt. 2) brama aluminiowa 3 metrowa 1 szt. 3) anteny rfid 4 szt. 4) przewody antenowe dla czterech anten 5) oprogramowanie na PC 6) tablica świetlna led 128-132 cm x 48 – 52 cm - 1 szt. 7) dodatkowe statywy 4 szt. 8) dodatkowo chronometr RFID.1.4 1 szt. 9) chipy wielokrotnego użytku 300 szt. 10) bramka startowa BS-1 1 szt. 7. Windery – z logo OSiR w Gorlicach, wys. 5 m, 2 szt z napisem „start”, 2 sztuki z napisem „meta” Flaga reklamowa winder uszyta z tkaniny poliestrowej o gramaturze 115g/m2,wymiar flagi 150-170 x 380-400cm , maszt o długości 5m wykonany z włókna szklanego, w komplecie wbijak z rotorem, maszt i pokrowiec. 8. Namiot dmuchany Pająk – 1 szt. z logo OSiR w Gorlicach Namiot dmuchany Pająk z grafiką (logo OSiR ): wymiar 5m x 5m, namiot uszyty z tkaniny poliestrowej o gramaturze około 300 g/m2. W zestawie kompletny osprzęt niezbędny do użytkowania: szpilki, kotwy i linki odciągowe, młotek, wentylator, instrukcja obsługi, pokrowiec transportowy. 9. Postać piankowa (przeszkoda trójwymiarowa) do Snow Parku – 8 szt. Figurka Słupek duży śr. 30-40cm, wys. 120 - 150cm, materiał PCV wypełniony pianką poliuretanową i wyposażony w tyczkę do montażu w śniegu. 10. Figurka piankowa (przeszkoda trójwymiarowa) do Snow Parku – 2 szt. Figurka Grzybek, Kostka wymiar 80-90 x 60-70 x 40-50cm, materiał PCV wypełniony pianką poliuretanową i wyposażony w tyczkę do mocowania w śniegu. 11. Skocznia – 1 szt. Skocznia wymiary : 150-160x65-70x25-30cm , materiał HDPE. 12. Rampa zjazdowa – 1 szt. Rampa zjazdowa wymiary: 310x50-60x25-30cm, materiał HDPE. 13. Brama piankowa do Snow Parku – 1 szt. Brama wymiar: 165-180 x 130-140 x 30-35 ,materiał PCV z nadrukiem wypełniony pianką poliuretanową, wyposażona w dwie tyczki do mocowania w śniegu. 14. Armatki śnieżne - 2 kpl. Zestaw do naśnieżania ma zawierać: 1) POMPA MOBILNA pompa mobilna wysokiego ciśnienia na podwoziu kołowym, max pobór moc 15 kW, wydajność 7,8-24 m3/h, wysokość podnoszenia 236-104 m, przewód elektryczny zasilający 5 x 10 mm², L=20 m, z wtykiem 63A - 2 szt. szt. ciśnieniowy wąż wodny 2”, PN 50, L=20m, złącza CAMLOCK 2” – 3 szt. 2) ARMATKA ŚNIEŻNA - zespół wodny – przepływ wody regulowany manualnie - dysze wodne ceramiczne - zintegrowany przewód zasilający o długości co najmniej 20 mb z wtykiem CEE 63 A w izolacji gumowej - wąż zasilający w wodę o długości co najmniej 20 mb ze złączami typu camlock 2” - przyłącze wodne obrotowe camlock żeński 2” - lampa oświetleniowa LED - oscylator z zakresem pracy o kącie minimum 110° z co najmniej ośmiostopniową regulacją konta oscylacji z zabezpieczeniem przeciążeniowym. (pozycja 0 lub wyłączony nie stanowi stopnia regulacji) - obrót armatki w poziomie o 360° - regulowany wznios tuby w pionie do kąta minimum 40° - kompresor olejowy - jeden wbudowany w armatkę filtr wodny szczelinowy o powierzchni nie mniejszej niż 1300 cm² zintegrowany z zespołem wodnym - wentylator maksymalnie pięciołopatowy sierpowy w całości schowany w tubę ( wraz z silnikiem napędowym) o prędkości obrotowej nie większej niż 1500 obr/min - podwozie trójkołowe wyposażone w ogumienie pneumatyczne o tej samej średnicy i szerokości kół jezdnych, koło kierowane obracane za pomocą dyszla wahliwego w osi pionowej oraz wyposażone w minimum trzy łapy poziomujące - waga podwozia trójkołowego nie więcej niż 270 kg - waga armatki bez podwozia nie więcej niż 650 kg - nominalna pobór mocy elektrycznej armatki nie więcej niż 19 kW - ciśnienie robocze co najmniej w zakresie od 8 do 40 bar - maksymalny pobór wody nie mniej niż 8 l/s - minimum 15 stopni regulacji wydajności przepływu wody - ilość dysz nukleacyjnych - nie mniej niż 12 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42418290-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego),  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych,  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: 61 2030 0045 1110 0000 0266 4470 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (przelew) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sportowej 9 w Gorlicach – biuro Dyrektora OSIR w Gorlicach. 5. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego (Dziennik Podawczy) wymaga się, aby wykonawca złożył wadium w odrębnej kopercie oznaczonej określeniem „wadium”. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu winno zabezpieczać złożoną ofertę w okresie związania ofertą tj. 30 dni, licząc od terminu wskazanego, w Dziale 16 co musi wynikać z treści złożonego dokumentu. Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin skutecznego wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego ! 6. TERMIN WNIESIENIA WADIUM W KAŻDEJ FORMIE: do dnia 25.10.2019r. do godz. 10.00. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców na etapie składania ofert: 1) OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ /opis sposobu sporządzania oferty określa dział 14 niniejszej SIWZ/ 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 2 i 2a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, c) korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, d) korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. jeżeli dotyczy: 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ , (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), (załącznik nr 6 do SIWZ), celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach