Miasto Gorlice ogłasza przetarg
- Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 3551252 , fax. 18 3551212
- Data zamieszczenia: 2012-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
ul. Rynek 2 2
38-300 Gorlice, woj. małopolskie
tel. 18 3551252, fax. 18 3551212
REGON: 00052281400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl/miasto
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA MONITORINGU MIEJSKIEGO W MIEŚCIE GORLICE - DOSTAWA I MONTAŻ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu: 1) cyfrowy rejestrator wizji VTDVR - 1 szt., 2) dysk twardy wewnętrzny HDD SATA o pojemności min. 2TB do rejestratorów cyfrowych - 4 szt., 3) klawiatura sterująca z joystickiem 3 osiowym umożliwiająca sterowanie do 64 rejestratorów i kamer do nich podłączonych - 1 szt., 4) monitor LCD 32 cale- 1 szt., 5) zasilacz awaryjny - 1 szt., 6) zintegrowana kamera szybkoobrotowa dualna - 5 szt., 7) nadajnikoodbiornik po światłowodzie - 3 szt., 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż, uruchomienie i zintegrowanie dostarczonego sprzętu zapewniające wymaganą funkcjonalność. Wykonawca dostarcza materiały instalacyjne, montażowe, okablowanie, złącza kablowe, uchwyty i wysięgniki niezbędne do prawidłowego zamontowania i funkcjonowania dostarczonego sprzętu. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również demontaż kamer stacjonarnych i ich ponowny montaż w wyznaczonym miejscu. 1.4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, parametry zamawianego sprzętu, miejsca montażu, okresy gwarancji, przedstawia załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i załącznik Nr 2 do SIWZ - wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323331007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100). Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 23.11.2012 r. do godz. 13:00 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert tj. do dnia 23.11.2012 r. do godz. 13:00 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów do rejestracji i analizy obrazu z masztem dla Instytutu L-2 oraz L-3 Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2016-05-17 - WYKONANIE MONITORINGU ALTAN - IV
Dodano: 2012-10-09 - WYKONANIE MONITORINGU ALTAN
Dodano: 2012-06-20 - WYKONANIE MONITORINGU ALTAN
Dodano: 2011-10-27 - Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w Budynku Regionalnego Centrum Oświatowo Sportowego w Dobczycach
Dodano: 2011-10-05 - Dostawa urządzeń do rejestracji materiału video montowanych w pojazdach służbowych Policji województwa małopolskiego.
Dodano: 2011-07-13