Przetargi.pl
Dostawa akumulatorowych wózków podnośnikowych

Jednostka Wojskowa 4228 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 455 75 53 , fax. 12 455 75 53
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4228
    ul. Montelupich 3 3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 455 75 53, fax. 12 455 75 53
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akumulatorowych wózków podnośnikowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa akumulatorowych wózków podnośnikowych zwanych w dalszej części wyrobami. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie regenerowany/naprawiany, jakości pierwszej (I kategorii), wyprodukowany w roku dostawy, bez wad fizycznych i prawnych. Ponadto musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na ten wyrób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.11.2012r. do godz. 11:00, w wysokości: Zadanie nr 1 - 843,00 zł, Zadanie nr 2 - 723,00 zł, Zadanie nr 3 - 723,00 zł, Zadanie nr 4 - 956,00 zł, Zadanie nr 5 - 732,00 zł, Zadanie nr 6 - 732,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu;b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:a) zobowiązanie gwaranta no. banku, zakładu ubezpieczeń do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające jego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w rozdziale X pkt 9 lub 10 niniejszej specyfikacji, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez Wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. b)zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni. c) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić Zamawiającemu beneficjentowi gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota określona w rozdziale X pkt 1 niniejszej specyfikacji odpowiednio dla każdego zadania. d)że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie Prawo zamówień publicznych. 4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.11.2012r. o godz. 11:00. 5. Wadium, wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Jednostki Wojskowej 4228 w Krakowie nr:Bank NBP OO KRAKÓW Nr konta: 70 1010 1270 0052 1013 9120 0000 z dopiskiem: wadium - dostawa akumulatorowych wózków podnośnikowych, zadanie nr , sprawa nr 163-2012. Wniesienie wadium w formie pieniężnej uważa się za skuteczne, jeżeli w dniu składania ofert do godziny 11:00 środki pieniężne znajdują się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium, oryginały należy deponować w kasie JW 4228 mieszczącej się w budynku nr 3 pokój nr 12.Godziny otwarcia kasy: od poniedziałku - do piątku od 1100-1200 o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu lub innego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl oraz www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną