Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Ścinawska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 461 840 , fax. 768 461 855
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie
ul. Ścinawska 21
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 768 461 840, fax. 768 461 855
REGON: 39068157800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://strazlubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie - Etap IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są: roboty budowlane prowadzone na zewnątrz nowo dobudowanego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie przy ulicy Ścinawskiej 21, roboty inżynieryjne naterenach przyległych do budynku, roboty elektryczne zewnętrzne w ramach zadania w budżecie pn. "Modernizacja i rozbudowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. a) wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A., numer konta: 06 1240 3464 1111 0010 5448 7063 - z adnotacją "Wadium - nr sprawy: PT.2370.2.2020” b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie, ul. Ścinawska 21, 59-300 Lubin. 4. Wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, ma to być co najmniej gwarancja: bezwarunkowa, nieprzenośna, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. 6. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego zatrzymania określa art. 46 uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej (kierownik budowy) bez ograniczeń; b)dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Uwaga: przez uprawnienia budowlane wskazane powyżej należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. rok 2019 poz. 1186) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dziennik Ustaw rok 2019 poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. rok 2020 poz. 220).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10