Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Ścinawska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 461 840 , fax. 768 461 855
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie
ul. Ścinawska 21
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 768 461 840, fax. 768 461 855
REGON: 39068157800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://strazlubin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i rozbudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie - Etap IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są: roboty budowlane prowadzone na zewnątrz nowo dobudowanego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie przy ulicy Ścinawskiej 21, roboty inżynieryjne naterenach przyległych do budynku, roboty elektryczne zewnętrzne w ramach zadania w budżecie pn. "Modernizacja i rozbudowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie". - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. a) wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A., numer konta: 06 1240 3464 1111 0010 5448 7063 - z adnotacją "Wadium - nr sprawy: PT.2370.2.2020” b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie, ul. Ścinawska 21, 59-300 Lubin. 4. Wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, ma to być co najmniej gwarancja: bezwarunkowa, nieprzenośna, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. 6. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego zatrzymania określa art. 46 uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej (kierownik budowy) bez ograniczeń; b)dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Uwaga: przez uprawnienia budowlane wskazane powyżej należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. rok 2019 poz. 1186) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dziennik Ustaw rok 2019 poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. rok 2020 poz. 220).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną"
Dodano: 2024-04-26 - WM/SZP/TP/72/2023/G _ Wykonanie robót zabezpieczających lokale (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław.
Dodano: 2024-04-25 - Remont dachu budynku nr 32 w kompleksie 2245 w Głogowie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-23 - Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-04-23 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont” w zakresie wykonania remontu foyer
Dodano: 2024-04-23 - Poprawa bezpieczeństwa w ciągu dr.gminnej oraz dr.wojewódzkiej nr382wByczeniu(...)w podziale na2zadania.Projekt współfinansowany ze środków RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
Dodano: 2024-04-17 - Budowa windy zewnętrznej osobowej przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Księcia Bolka I w Jaworze
Dodano: 2024-04-15 - „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Dodano: 2024-04-15