Przetargi.pl
Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Aptyntach i Asunach w Gminie Barciany.

Gmina Barciany ogłasza przetarg

  • Adres: 11-410 Barciany, Szkolna 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barciany
    Szkolna 3
    11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510744013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.barciany.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Aptyntach i Asunach w Gminie Barciany.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont świetlic wiejskich w Aptyntach i Asunach, Gm. Barciany.2. Opis przedmiotu zamówienia – Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Aptyntach: w trybie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych obejmuje wykonanie prac projektowych, czyli pełno-branżowego Projektu Budowlanego i Technicznego dla realizacji przedmiotowego zamówienia, oraz wykonanie na podstawie w/w projektów robót budowlano – montażowych w zakresie obejmującym w szczególności:2.1. Remont dachu i naprawa konstrukcji i elementów budynku,2.2. Przebudowa i remont części pomieszczeń przynależnych do świetlicy wiejskiej,2.3. Termomodernizacja budynku w części świetlicy,2.4. Zagospodarowanie terenu przy budynku świetlicy.2.5. Wykonanie projektu budowlanego PZT – Projektu zagospodarowania terenu, PAB – Projektu architektoniczno-budowlanego, PT – Projektu technicznego:a) branża budowlana:1) projekt techniczny zagospodarowania terenu,2) projekt techniczny architektoniczny,3) projekt techniczny konstrukcyjny,b) branża elektryczna:1) projekt techniczny instalacji elektrycznej gniazdowej, 2) projekt techniczny instalacji oświetlenia ogólnego, 3) projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej o mocy około 12 kW, (uwaga: podana wielkość mocy instalacji fotowoltaicznej jest orientacyjna dokładna wielkość mocy wynikać będzie z wyliczeń i opracowania projektowego),c) branża sanitarna:1) projekt przyłącza do gminnej sieci kanalizacyjnej,2) projekt wewnętrznej instalacji wod. kan.,3) projekt instalacji c.o. wraz z pompą ciepła o mocy około 9 kW, (uwaga: podana wielkość pompy ciepła jest orientacyjna dokładna wielkość pompy wynikać będzie z wyliczeń i opracowania projektowego), 4) projekt instalacji wentylacyjnej,d) Przedmiary robót we wszystkich branżach,e) Kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach,f) Sporządzenie „Informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia”.3. Opis przedmiotu zamówienia – Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Asunach: w trybie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych obejmuje wykonanie prac projektowych, czyli pełno-branżowego Projektu Budowlanego i Technicznego dla realizacji przedmiotowego zamówienia, oraz wykonanie na podstawie w/w projektów robót budowlano – montażowych w zakresie obejmującym w szczególności:3.1. Wykonanie nowego zagospodarowania terenu wokół budynku wraz z reprofilacją terenu zapewniającą skuteczne odprowadzenie wód opadowych,3.2. Remont dachu,3.3. Osuszenie i zabezpieczenie ścian i stropów budynku,3.4. Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku,3.5. Wymianę stolarki budowlanej wtórnej i renowacja stolarki budowlanej oryginalnej,3.6. Remont i przebudowa pomieszczeń świetlicy wraz ze zmianą układu funkcjonalnego,3.7. Termomodernizację budynku,3.8. Wykonanie projektu budowlanego PZT – Projektu zagospodarowania terenu, PAB – Projektu architektoniczno-budowlanego, PT – Projektu technicznego:a) branża budowlana:  projekt techniczny zagospodarowania terenu, projekt techniczny architektoniczny, projekt techniczny konstrukcyjny,b) branża elektryczna : projekt techniczny instalacji elektrycznej gniazdowej, projekt techniczny instalacji oświetlenia ogólnego,  projekt techniczny instalacji zasilającej urządzenia, projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej, projekt techniczny instalacji odgromowej,c) branża sanitarna : projekt wewnętrznej instalacji wod. kan., projekt instalacji wentylacyjnej w niezbędnym zakresie, projekt instalacji grzewczej,d) Przedmiary robót we wszystkich branżach,e) Kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach,f) Sporządzenie „Informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 48 000,00 PLN.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer rachunku: Bank Spółdzielczy w Reszlu 37 8851 1021 2003 0300 5035 0006. W tytule przelewu należy podać znak sprawy i nazwę postępowania: „Wadium do postępowania nr RGKiI.271.8.2023”5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).Szczegółowy opis wnoszenia wadium znajduje się w Rozdziale XIV SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na modernizacji i/lub remoncie obiektu budowlanego o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każda robota;UWAGA!W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1.4 lit. a i b nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją wszystkich robót, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją wymaganych robót, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie posiada wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się realizacją wymaganych robót.b) dysponuje lub będzie dysponował:1) wykwalifikowaną osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i będzie posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy,2) wykwalifikowaną osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i będzie posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia) – osoba ta będzie pełnić funkcję Głównego Projektanta.UWAGA!A) Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).B) Staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert.C) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach