Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowy dróg"

Gmina Borkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-422 Borkowice, ul. Ks. Jana Wiśniewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6757910; 6757960 , fax. 48 6757910 wew. 115
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borkowice
    ul. Ks. Jana Wiśniewskiego 42
    26-422 Borkowice, woj. mazowieckie
    tel. 48 6757910; 6757960, fax. 48 6757910 wew. 115
    REGON: 67022354000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borkowice.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowy dróg"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech zadań inwestycyjnych w ramach modernizacji i przebudowy dróg tj. : a. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Zdonkowie” działka nr geod. 281 - długość odcinka drogi 730m; - warstwa ścieralna -nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4cm- 2205,50m2. b. „Przebudowa drogi gminnej ul. Dolna w Borkowicach”, działka nr geod. 233/2 - długość odcinka drogi 120m; - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm z wypełnieniem spoin piaskiem – 536,75m2. c. „Przebudowa drogi gminnej w Kochanowie”, działka nr geod. 1087 - długość odcinka drogi 82m; - warstwa ścieralna – nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych gr. 4 cm – 245,10m2. Szczegółowy zakres prac wskazano w projektach budowlanych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót stanowiących odpowiednio załączniki Nr 1 ,2 i 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BS. Przysucha . Filia Borkowice nr-26914510793100037420000011. z adnotacją: „wadium przetargowe ZP.7/2020“. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia w formie pisemnej (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert razem z ofertą w siedzibie Zamawiającego.. 5. Wadium wniesione w jednej z form niepieniężnych określonych w art. 45 ust 6 Ustawy Pzp tj. poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1 dokument będzie zawierał w swojej treści wszystkie przypadki zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2 okres ważności dokumentu będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a pierwszym dniem ważności dokumentu wadialnego będzie dzień otwarcia ofert. 5.3 Dokument będzie zawierał zobowiązanie wystawcy że wypłaci on kwotę wadium nieodwołanie i na pierwsze wezwanie Zamawiającego złożone w formie pisemnej
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału – w przypadku gdy wykonawca zamierza korzystać z udostępnionego potencjału, 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy – w przypadku gdy Formularz oferty podpisany jest przez osobę nie wymienioną w Krajowym Rejestrze Sadowym albo Centralnej Ewidencji Działalności gospodarczej. Pełnomocnictwa, powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz.164 z późn.zm). 3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej - jeżeli wykonawca wpłacił kwotę wadium na konto Zamawiającego – nie załącza żadnego dokumentu, 4. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach