Przetargi.pl
Aranżacja wystawy stałej w obiektach Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 752 883 , fax. 242 755 820
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
    ul. Narutowicza 64
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 242 752 883, fax. 242 755 820
    REGON: 70108810000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.mwmskansen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa instytucja kutury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aranżacja wystawy stałej w obiektach Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu aranżacji wystawy stałej w obiektach Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu oddział Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu 2. Łączna powierzchnia przestrzeni ekspozycyjnych wynosi ok. 550m2 i obejmuje: 1) Budynek Nr 1- Dom poety, przy ul. Zamkowej 4: parter Domu Poety, (wnętrza mieszkalne poety Stefana Gołębiowskiego- salonik rodziców, sypialnia , salon i kuchnia oraz Gabinet ostatniego XIX w. burmistrza Bieżunia Józefa Blocha) 2) Budynek Nr 3 – Spichlerz, przy ul. Zamkowej 4: parter i przestrzeń antresol dawnego spichlerza ( prezentacja dawnych środków transportu, rybołówstwa oraz warsztatów rzemieślniczych charakterystycznych dla małych miasteczek). 3) Budynek Nr 5 - przy ul. Rynek 19: parter oraz poddasze budynku (parter: gabinet i wnętrza mieszkalne lekarza z małego miasteczka, poddasze: nowa aranżacja wystawy „ Bieżuń i jego mieszkańcy w dawnych latach”). 3. Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wystawy stałej, w szczególności: 1) wykonanie aranżacji eksponatów dostarczonych przez Zamawiającego na poszczególnych stanowiskach, podestach, w gablotach oraz pozostałych przestrzeniach wystawy; 2) dostawa i montaż elementów ekspozycji: m.in. zabudowa ekspozycyjna, regały, podesty, gabloty, plansze graficzne, podpisy i znaki kierunkowe, nadruki, tapety, zasłony, firany, słupki odgradzające, siedzisko, ekran projekcyjny, pulpit; 3) dostawa, montaż wraz z okablowaniem i akcesoriami montażowymi oraz podłączenie urządzeń multimedialnych, programowanie systemu sterowania, konfiguracja urządzeń, uruchomienie, wdrożenie oprogramowania i testowanie systemu audiowizualnego; 4) wykonanie oświetlenia ekspozycyjnego, dostarczenie, montaż i odpowiednia regulacja sprzętu oświetleniowego (oświetlenie w gablotach, oświetlenie punktowe, szynoprzewody), wykonanie przyłączy elektrycznych do oświetlenia wewnętrznego gablot, multimediów oraz systemu zabezpieczeń eksponatów (w gniazdach podłogowych i ściennych umieszczone jest wyjściowe okablowanie – należy przewidzieć wykonanie podłączeń poprzez dorobienie stosownych przełączników, wtyczek, złączy etc. ) 5) wykonanie kontentów multimedialnych: nagrania audio, aplikacje multimedialne, filmy; 6) opracowanie kompletu grafik na podstawie materiałów i treści dostarczonych przez Zamawiającego; 7) przeprowadzenie rozruchu oświetlenia elektrycznego, urządzeń technicznych, multimedialnych i zainstalowanych systemów; 8) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu, urządzeń, instalacji oraz dostarczenie zbioru instrukcji obsługi (w języku polskim) dla wszystkich urządzeń i elementów ekspozycji; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy opisany jest we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, w Opisie przedmiotu zamówienia wraz z projektem wykonawczym wystawy w obiektach Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, zgodnie z art. 29 ust.3 Ustawy, że: 1) jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń , 2) Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach równoważnych tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, elementy, wskazane w niniejszej SIWZ, 3) Zmawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w Zał. Nr 9 do SIWZ. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane. 8. Postanowienia dot. podwykonawstwa zawarte są we wzorze Umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SIWZ. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonanie, zainstalowanie i uruchomienie wystawy stałej w obiektach Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 24 miesiące licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, a w przypadku wystąpienia wad data ich usunięcia, jest datą zakończenia realizacji prac objętych zamówieniem. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi również kryterium oceny ofert z wagą 30 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ. 10. Na mocy z art. 29 ust. 3a Ustawy Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ) osób wykonujących w trakcie realizacji Umowy czynności w zakresie realizacji zamówienia – przy montażu elementów ekspozycji oraz oświetlenia ekspozycyjnego. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących inne zakresy prac oraz samozatrudnionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79956000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu oraz SIWZ warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu Zamawiający należy złożyć w załączeniu do ofert: 1) Zobowiązanie na podstawie art. 22 a Ustawy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 2) uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 Ustawy przepisy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy. 4. Zgodnie z art. 22 a Ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Wykonawca, działając zgodnie z art. 24 ust.11 Ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym przetargu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, sporządzone wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach