Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa sieci kanalizacyjnej wraz z niezbędnymi przyłączeniami do Pawilonu IV, V, VI, VII, VIII i Patio

Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 04-073 Warszawa, ul. Grenadierów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
    ul. Grenadierów
    04-073 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
    REGON: 21539890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.grochowski.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa sieci kanalizacyjnej wraz z niezbędnymi przyłączeniami do Pawilonu IV, V, VI, VII, VIII i Patio
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa sieci kanalizacyjnej wraz z niezbędnymi przyłączeniami do Pawilonu IV, V, VI, VII. VIII i Patio w Szpitalu Grochowskim im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. znajdującego się w Warszawie przy ul. Grenadierów 51/59. 2. Zamawiający wymaga wykonania całości prac określonych w projekcie wraz z zaoferowaniem minimum 36 miesięcznej gwarancji (wystawionej przez Wykonawcę, z którym Zamawiający zawarł umowę) na wszystkie wykon prace, zainstalowane urządzenia i sprzęt. Gwarancja liczona będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 3. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi za wady był nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe wg stawek jednostkowych wskazanych w ofercie (kosztorysach ofertowych uproszczonych przygotowanych na podstawie przedmiarów załączonych do SIWZ). 4. Szczegółowy wykaz / opis prac wg wykazu określonego w załączniku nr 7 – wykaz dokumentacji. 5. Teren prac udostępniany będzie Wykonawcy w godzinach od 06:00 do 22:00 (w godzinach od 22:00 do 6:00 cisza nocna – zakaz wykonywania prac w tych godzinach). 6. Przedmiot zamówienia należy realizować na wysokim poziomie jakościowym zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, warunkami jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania oraz zasadami BHP, p.poż. i wymaganiami określonymi w SIWZ i umowie. 7. Prace powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez producentów poszczególnych elementów, materiałów i urządzeń. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby czynności pracy przy budowie przyłączy, uzbrojenia – studzienki połączeniowe i rozgałęźne (układanie rurociągów, budowa studzienek, zabezpieczenia wykopów, wykonywanie przejść pod budynkiem z użyciem sprzętu specjalistycznego), były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy zarówno Wykonawcy, jak i podwykonawców i ewentualnych dalszych podwykonawców. 9. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności lub aprobatę techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w celu zabezpieczenia oferty. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14.000,00 złotych. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 03.03.2020 r. do godziny 11:00. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 03.03.2020 r. do godziny 11:00; 2) Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu wskazanego w pkt 1; 3) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO SA 37 1240 6074 1111 0000 4992 9164. Zaleca się by wpłata opatrzona była dopiskiem „wadium – ZP/7/2020”; 4) musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem terminu wskazanego w pkt 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w operacjach finansowych. Wadium wniesione w pieniądzu, które wpłynie po terminie składania ofert uznane zostanie za wniesione nieprawidłowo, a Wykonawca, który wniósł nieprawidłowo wadium zostanie wykluczony z postępowania; 5) Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w pieniądzu (przelewem), Zamawiający proponuje by do oferty załączony został dowód wniesienia wadium – dokonania przelewu. 7. Wadium w formie innej niż pieniężna musi w pełni gwarantować możliwość jego zatrzymania w przypadku zaistnienia przesłanek ustawowych (art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp). 8. Wszystkie dokumenty, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać minimum: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) znak i/lub nazwę postępowania, którego dotyczy; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”; 5) zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp; 6) Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich (za wyjątkiem Banku Zamawiającego w celu potwierdzenia podpisów osób reprezentujących Zamawiającego). 9. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Szpital Grochowski im dra med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku zaistnienia przesłanek określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem sytuacji, o której mowa w ust. 8. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawców muszą dostarczyć do Zamawiającego listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do tej grupy kapitałowej. 2. Inne wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnione kosztorysy ofertowe, przygotowane z wykorzystaniem przedstawionych przez Zamawiającego przedmiarów robót; 3) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach