Przetargi.pl
Modernizacja i przebudowa dróg gminnych

Gmina Łaszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-650 Łaszczów, ul. Chopina 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6611505 , fax. 084 6611505
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łaszczów
    ul. Chopina 14 14
    22-650 Łaszczów, woj. lubelskie
    tel. 084 6611505, fax. 084 6611505
    REGON: 00054349100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i przebudowa dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Dobużek, Dobużek-Kolonia Domaniż. Kmiczyn-Kolonia, Muratyn, Nabróż, Nabróż-Kolonia, Nadolce, Podhajce, Podlodów, Pukarzów oraz remont placu targowego w Łaszczowie. Zakres robót obejmuje : - wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym oraz ułożenie dywanika asfaltowego grubości 4 cm na łącznej długości 3919 m. - ułożenie dywanika asfaltowego grubości 4 cm o łącznej długości 454 m. - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych oraz ułożenie nawierzchni asfaltowej na powierzchni 1260 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualny wypis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu w opłacaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 6) wykaz pracowników posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z dołączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. (minimum 2 zadania na łączną kwotę 200000 zł.) oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. 8) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowania wykonawcy, na kwotę zapewniającą wykonanie zadania nie mniejszą niż 100000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/laszczow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach