Przetargi.pl
Modernizacja i poprawa warunków funkcjonowania Muzeum Stanisława Staszica w Pile

Muzeum Stanisława Staszica w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Ul. Browarna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 231 15 67 , fax. 67 215 31 39
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Stanisława Staszica w Pile
    Ul. Browarna 18
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 231 15 67, fax. 67 215 31 39
    REGON: 57053995000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumstaszica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i poprawa warunków funkcjonowania Muzeum Stanisława Staszica w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU); 2) realizacja na jej podstawie robót budowlanych dla zadania pn. „Modernizacja i poprawa warunków funkcjonowania Muzeum Stanisława Staszica w Pile”. 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z załącznikami nr 7a i 7b do SIWZ. 3. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1 wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych, w szczególności zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę, 3.2 sporządzenie wielobranżowych projektów wykonawczych oraz uzyskanie do nich wynikających z przepisów prawa ekspertyz, uzgodnień, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji umożliwiającej realizację inwestycji, 3.3 zgłoszenie robót budowlanych lub uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, 3.4 wykonanie robót budowlanych zgodnie i w oparciu o wykonane projekty, uzyskane pozwolenia, zgodnie z wymaganiami Programu funkcjonalno-użytkowego, zaleceniami nadzoru inwestorskiego Zamawiającego, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, Prawem budowlanym i sztuką inżynierską, w tym: - prace przygotowawcze: wykonanie ekspertyz, demontaż zbędnych ścian lub ich części, skuwanie tynków, demontaż. urządzeń sanitarnych i technicznych, - roboty budowlane: obniżenie posadzek w piwnicy wraz z wykonaniem izolacji poziomej, wykonanie posadzek betonowych, osuszenie ścian sutereny, wymiana stolarki okiennej (okna drewniane, skrzynkowe) i drzwiowej, wykonanie podłogi technicznej na strychu, zmiana włazu na strych na model z wysuwaną drabiną, demontaż podłóg parteru i poddasza, wypełnienie akustyczne stropu nad parterem, wykonanie nowych podłóg parteru i poddasza, wykonanie nowych schodów zewnętrznych do kondygnacji sutereny od strony ogródka, wraz z wykuciem nowego wejścia zewnętrznego, w strefie nowego wejścia, montaż zewnętrznego podnośnika dla niepełnosprawnych, - instalacje: likwidacja istniejącej kotłowni gazowej i wykonanie przyłącza do Miejskiej Energetyki Cieplnej, wykonanie, w oparciu o nowe przyłącze, instalacji grzewczej i montaż wymiennika kasetonowego, wykonanie w przestrzeni po kotłowni toalety przystosowanej do korzystania przez osoby niepełnosprawne, oraz wnęki na kasetonowy węzeł cieplny, likwidacja istniejącej toalety i powiększenie magazynu, wykonanie nowych instalacji wod.-kan., udrożnienie istniejących przewodów kominowych, zabezpieczenie p.poż. i ewentualna naprawa odkrytej konstrukcji dachowej i stropowej, założenie nowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej w dachu oraz na stropie pomiędzy strychem a poddaszem, wymiana grzejników, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, nawiewno-wywiewnej wraz z centralą (lokalizacja na strychu) wraz z niezbędnym okanałowaniem i wykonaniem szachtów kanałowych, uzupełnienia wentylacji grawitacyjnej, montaż instalacji chłodzenia - system multisplit, modernizacja instalacji wewnętrznych: elektrycznej, oświetleniowej, niskoprądowych (system detekcji dymu, alarmowy, teletechnika, monitoring), naprawa bądź wymiana przyłącza kanalizacji sanitarnej, wymiana oświetlenia, - prace konserwatorskie: konserwacja i wzmocnienie drewnianych belek stropowych nad parterem, naprawa tynków wewnętrznych, roboty malarskie całości wnętrz, renowacja istniejących okiennic drewnianych, renowacja tynków zewnętrznych i atrap konstrukcji szachulcowej, renowacja schodów wewnętrznych relacji suterena-parter (w przypadku pogłębienia sutereny, dodanie brakującego stopnia), renowacja/wykonanie nowych schodów na poddasze oraz schodów zewnętrznych partii wejściowej. 3.5 uzyskanie decyzji administracyjnych o dopuszczeniu obiektów do użytkowania bądź uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych, jeżeli będą wymagane; 3.6 opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej; 3.7 sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach