Przetargi.pl
Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli – pracownia gastronomiczna z salą obslugi konsumenta i pracownia turystyczno – hotelarska – dostawy

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 586 800 , fax. 684 586 831
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 586 800, fax. 684 586 831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli – pracownia gastronomiczna z salą obslugi konsumenta i pracownia turystyczno – hotelarska – dostawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i doposażenie pracowni w ZSP nr 4 w Nowej Soli – pracownia gastronomiczna z salą obsługi klienta i pracownia turystyczno – hotelarska”. 2) Zamówienie składa się z czterech części tj.: Część 1 – dostawa mebli; Część 2 – dostawa urządzeń biurowych oraz oprogramowania; Część 3 – dostawa urządzeń gastronomicznych elektrycznych; Część 4 – dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej i turystyczno – hotelarskiej Zamawiający jest w trakcie procedury prowadzącej do uzyskania współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania : 9.3 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej ” w trybie pozakonkursowym. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dla Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej - Załącznik Nr 1/1;1/2; 1/3; 1/4 do SIWZ. 4) Na przedmioty przedmiotu zamówienia (Część 1, 2, 3,4 ) wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, to obowiązuje gwarancja udzielana przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty stanowić będą wypełnione i podpisane niżej wymienione dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg załącznika Nr 2 do SIWZ - w zależności, o którą część zamówienia ubiega się wykonawca. b) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika Nr 2A/ 1 , 2A/2, 2A/3, 2A/ 4 do SIWZ - w zależności, o którą część zamówienia ubiega się wykonawca. c) Oświadczenia - (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – załącznik Nr 3 do SIWZ d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). e) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika, np. z umowy spółki cywilnej to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. f) Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art.22 a ustawy pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik Nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). g) Wykonawcy składają wspólnie ofertę przy czym: a) oświadczenia lub dokumenty powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie (tzn. składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie); b) oświadczenia lub dokumenty dotyczące braku podstaw wykluczenia muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach