Przetargi.pl
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń byłego przedszkola dla działalności kulturalnej, edukacyjnej, turystycznej i innej pn. Regionalny Park Edukacji, Kultury i Turystyki

Urząd Miasta i Gminy Ryn ogłasza przetarg

  • Adres: 11520 Ryn, ul. Świerczewskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4293970 , fax. 874 218 034
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Ryn
    ul. Świerczewskiego 2
    11520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4293970, fax. 874 218 034
    REGON: 52930900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i adaptacja pomieszczeń byłego przedszkola dla działalności kulturalnej, edukacyjnej, turystycznej i innej pn. Regionalny Park Edukacji, Kultury i Turystyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Modernizacja i adaptacja pomieszczeń byłego przedszkola w Rynie dla działalności kulturalnej, edukacyjnej, turystycznej i innej pn. Regionalny Park Edukacji, Kultury i Turystyki”. Zakres rzeczowy zadania obejmuje modernizację byłego przedszkola w zakresie: 1.1.Nadbudowa budynku dodatkową kondygnacją; 1.2.Wykonanie nowego dachu; 1.3.Zagospodarowanie tarasu w powierzchni parteru poprzez założenie jego zabudowy i zadaszenia jego powierzchni materiałami przepuszczającymi światło; 1.4.Zmianę aranżacji wnętrza budynku w obrębie istniejącej kondygnacji; 1.5.Zmianę konstrukcji wewnętrznej klatki schodowej; 1.6.Remont wszystkich powierzchni wewnętrznych budynku (posadzek, ścian i sufitów; 1.7.Docieplenie budynku dostosowane do spełnienia wymaganych norm (dotyczy podłogi w piwnicy, ścian zewnętrznych, stropu poddasza; 1.8.Infrastruktura techniczna: instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne i c.o. 1.9.Dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych 1.10.Zagospodarowanie terenu 2.Szczegółowy zakres zamówienia określa: projekt budowlany (Załącznik nr 8 do SWIZ), przedmiary robót (Załącznik nr 9 do SWIZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 10 do SWIZ). Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Przedmiar robót załączony do SIWZ stanowi jedynie materiał pomocniczy przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawcy. 4.Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej placu budowy, zapoznanie się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 5.Zmawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. Mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez projektanta, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. 6.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących kluczowych części zamówienia: 6.1.Nadbudowę budynku dodatkową kondygnacją, 6.2.Wykonanie nowego dachu, 6.3.Zagospodarowanie tarasu w powierzchni parteru poprzez założenie jego zabudowy i zadaszenia jego powierzchni materiałem przepuszczającym światło, 6.4.Zmianę aranżacji wnętrza budynku w obrębie istniejącej kondygnacji, 6.5.Zmianę konstrukcji wewnętrznej klatki schodowej, 6.6.Remont wszystkich powierzchni wewnętrznych budynku 7.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 7.1.osoby wykonujące roboty polegające na nadbudowie budynku, wykonaniu nowego dachu, zagospodarowaniu tarasu 7.2.osoby wykonujące roboty budowlane polegające na zmianie aranżacji wnętrza budynku, zmianie konstrukcji wewnętrznej klatki schodowej i remoncie wszystkich powierzchni wewnętrznych budynku, 8.W terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o ilości zatrudnionych osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób zatrudnionych przy realizacji czynności opisanych w pkt 8. 9.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o ilości zatrudnionych osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100.000zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1.pieniądzu, 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym ,ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3.gwarancjach bankowych; 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Ryn. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Gminy Ryn w Mazurskim Banku Spółdzielczym w Giżycku o/ Ryn nr konta: 27 9343 1015 1300 0130 2000 0040 z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny ZP.271.13.2017. 6.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą (w oryginale). 7.Dokument wadium winien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – „Modernizacja i przebudowa byłego przedszkola w Rynie” Nr referencyjny ZP.271.13.2017 8.Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, tj. w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 12.2.zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 12.3.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach