Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-353 Gdynia, ul. Władysława IV 12/14
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6602300 , fax. 058 6602304
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
ul. Władysława IV 12/14 12/14
81-353 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6602300, fax. 058 6602304
REGON: 19112366800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja holu głównego z wejściem dla osób niepełnosprawnych i korytarza I piętra, klatki schodowej w budynku Komendy Miejskiej PSP w Gdyni ul. Władysława IV 12/14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja holu głównego z wejściem dla osób niepełnosprawnych i korytarza I piętra, klatki schodowej w budynku Komendy Miejskiej PSP w Gdyni ul. Władysława IV 12/14. Przedmiot zamówienia zgodny z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - projektyi przedmiary dołaczone do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i zawarte w SIWZ, tj. wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 4.2., 4.3, 4.4 SIWZ, tj. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz w przypadku Spółki Cywilnej - umowa Spółki - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzenia spełnienia warunków 2 Zamawiający dokona na podstawie oferty i dokumentu wymienionego w pkt. 4.1. SIWZ tj. Oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności: a)Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamówienia podwykonawcom; b)W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz w przypadku Spółki Cywilnej - umowa Spółki - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_gdynia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku gospodarczego przy leśniczówce Leśnictwa Grzybowski Młyn
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa mostu w ciągu Al. 1000-lecia w Czersku nad rzeką Czerska Struga
Dodano: 2016-07-20 - Budowa zadaszenia fragmentu utwardzonego placu rozładunkowo - manewrowego przy budynku EC w Lęborku zadania realizowanego w ramach Projektu Budowa elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork
Dodano: 2016-07-15 - Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Górze
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 35 na 2, 69 w Gliśnie Wielkim
Dodano: 2016-07-04 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w pasie drogi ul. Jarzębinowa oraz ul. Na Wzgórzu wraz z wypustami do działek zlokalizowanych w miejscowości Włynkówko i Włynkowo Gmina Słupsk
Dodano: 2016-07-01 - Przebudowa mostu w ciągu Al. 1000-lecia w Czersku nad rzeką Czerska Struga
Dodano: 2016-06-24 - Rozbudowa i przebudowa budynku w celu likwidacji barier architektonicznych w Domu Pomocy Społecznej w Czarnem
Dodano: 2016-06-20 - Rozbudowa SSP w Bolszewie o budynek szkolny, budynek hali gimnastycznej z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem całego obiektu
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina- Krzywe Koło w Lędowie;
Dodano: 2016-06-09