Przetargi.pl
MODERNIZACJA HAL ZP-148/2009

Centrum Mechanizacji Górnictwa "KOMAG" Jednostka Badawczo-Rozwojowa ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Pszczyńska 37
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Mechanizacji Górnictwa "KOMAG" Jednostka Badawczo-Rozwojowa
    ul. Pszczyńska 37 37
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA HAL ZP-148/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja instalacji elektroenergetycznej hal badawczych B2, C1, C2, D, zlokalizowanych na terenie ITG KOMAG
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być umocowana wadium w wysokości: 35.000,00 PLN ( słownie: trzydzieścipięćtysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi (posiadającymi wymagane i udokumentowane uprawnienia) do wykonania zamówienia. 5. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, a także wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia, i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Wykonawca składa OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU na druku stanowiącym załącznik nr IV. 6. Złożą ofertę na druku stanowiącym załącznik nr III, sporządzoną na podstawie przedmiarów stanowiących Załączniki nr IIa i IIb
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, a także wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia, i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Wykonawca składa OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU na druku stanowiącym załącznik nr IV. Złożą ofertę na druku stanowiącym załącznik nr III, sporządzoną na podstawie przedmiarów stanowiących Załączniki nr IIa i IIb, do której dołączą: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jedynie polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 70% wartości składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia, c. wykazy: - firm, które jako podwykonawcy będą uczestniczyły w realizacji modernizacji instalacji elektroenergetycznej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr V WYKAZ PODWYKONAWCÓW, - osób które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr VI WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ WYKONYWAŁY ZAMÓWIENIE, - robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3-ch lat, zbliżonych co do zakresu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70% oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg wzoru stanowiącego załącznik nr VII WYKAZ WAŻNIEJSZYCH ROBÓT, - deklaracje zgodności CE na materiały które zostaną użyte do wykonania modernizacji instalacji, dla zaproponowanych rozdzielnic należy dodatkowo dołączyć atest z badań typy (TTA) zgodnie z normą PN-EN60439-1 Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, za zgodność z oryginałem, przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo (o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach