Gmina Pokój ogłasza przetarg
- Adres: 46-034 Pokój, ul. Sienkiewicza 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4693085 , fax. 077 4693085
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokój
ul. Sienkiewicza 8 8
46-034 Pokój, woj. opolskie
tel. 077 4693085, fax. 077 4693085
REGON: 00055034400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapokoj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Pokoju - w zakresie wymiany okien i drzwi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana (demontaż obecnych okien i drzwi oraz montaż nowej stolarki) okien i drzwi w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Pokoju, wraz z robotami budowlanymi związanymi z wymianą okien i drzwi. Należy wykonać demontaż (bez ponownego montażu) krat okiennych (18 szt. do pow. 2 m2), obróbki okienne wraz z malowaniem itp. Zakres prac nie dotyczy wymiany parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, jedynie demontaż parapetów zewnętrznych. Profil okien pięciokomorowy biały. Okucia standardowe rozwierane lub uchylno-rozwierane wg rzutów stolarki (załącznik numer 2 do SIWZ), kolor okuć biały malowany. Szklenie 4/16/4 k=1.0. Szprosy wewnętrzne - 18 mm kolor biały 9010. Dla okien stałych (całkowicie nie otwieranych i nie rozwieranych - por. poz. 6 i 7 wg załącznika numer 2 do SIWZ) szklenie 4/16/3.3.1 k=1.1. Okucia dla okna ujętego w pozycji 8 (owal) U, kolor biały malowany. Szklenie 4/16/4 k=1.0. Liczbę i miejsce zamontowania nawietrzaków higrosterowanych zaznaczono na rzutach stolarki. Zestawy okienne zamontować tak aby stolarka się licowała, połączyć poszerzeniami z wzmocnieniem. Drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe 2 szt. (załącznik 2 do SIWZ s. 6), alu ciepłe - system z izolacją termiczną, dowolny kolor z RAL po akceptacji Zamawiającego. Szklenie: górne kwatery szyba obustronnie zespolona bezpieczna klasy O2, U=1.1. Dolne kwatery: blacha alu + izolacja. Zamek rolkowy, pochwyt, dodatkowy zamek, samozamykacz z blokadą. Trzy zawiasy na skrzydło, próg niski. Otwierane na zewnątrz. Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe 1 szt. (por. załącznik numer 2 do SIWZ), alu ciepłe - system z izolacją termiczną. Dowolny kolor z RAL po akceptacji Zamawiającego. Szklenie szyba P2. Dołem obustronnie blacha alu plus izolacja. Zamek rolkowy, pochwyt rurowy prostokątny, dodatkowy zamek, samozamykacz z blokadą. Okucia standardowe. Trzy zawiasy. Próg niski. Otwierane na zewnątrz. Z uwagi na brak wymaganej szerokości 900 mm w przejściu (rzut zawiera wymiary, które muszą ulec modyfikacji) należy zamontować drzwi o szerokości w przejściu 900 mm. W związku z tym należy poszerzyć nadproże a także wykonać pozostałe roboty związane ze zwiększeniem wymiarów tych drzwi. Okna ujęte w pozycji 12, 13 i 14 (11 sztuk) z szybą P2. Okno ujęte w pozycji 11 również z szybą P2. Po jednym z okien ujętych w pozycji 3 i 10 należy wyposażyć w szybę P2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz rzuty stolarki (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wymiary okien podane w załączniku numer 2 do SIWZ uwzględniają docieplenie ościeży styropianem gr. 2,5 cm. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji budynku związanej z zakresem prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: N/D
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN. 3.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych stolarki okiennej, które należy dołączyć do oferty: 1.Odporność na skręcanie statyczne klasa 2 wg PN-EN 13115: 2002. 2.Odporność na obciążenie w płaszczyźnie skrzydła klasa 2 wg PN-EN 13115:2002. 3.Odporność na uderzenie klasa 2 wg PN-EN 13049:2004. Na potwierdzenie spełnienia w/w parametrów Wykonawca przedstawi wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej stolarki.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Zespołu Szkół w Czarnowąsach- dostawa i montaż okien aluminiowych o odporności ogniowej EI-120
Dodano: 2015-04-17 - Wymiana okien na okna drewniane w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2
Dodano: 2014-05-07 - Wymiana stolarki okiennej w zasobach zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku.
Dodano: 2014-04-04 - Wymiana stolarki okiennej w Publicznym Przedszkolu nr 3 ul. Piastowska 6
Dodano: 2014-02-14 - Wykonanie robót remontowych w obiektach Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu (nr sprawy BIL-I.272.34.2013)
Dodano: 2013-11-19 - Budowa zabezpieczeń p-poż. w części piwnic budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu przy ul. Piastowskiej 14. (nr sprawy BIL-I.272.31.2013).
Dodano: 2013-10-31 - Wymiana okien i remont elewacji zewnętrznej w budynku Zespołu Gimnazjalno - Szkolno- Przedszkolnego w Gościęcinie
Dodano: 2013-05-15 - Wymiana, remont i renowacja okien w SP ZOZ MSW w Opolu
Dodano: 2012-07-09 - wymiana stolarki okiennej w budynku Uniwersytetu Opolskiego przy ulicy Oleskiej 48 - segment C, D, E, F oraz 6 okien w budynku przy ul. Czaplaka
Dodano: 2012-05-23 - Prace budowlane polegające na: 1. Remoncie elewacji budynku przy ul. Piastowskiej 12 w Opolu - ETAP I: częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku. 2. Remoncie elewacji budynku przy ul. Piastowskiej 13 w Opolu - ETAP I: częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku.
Dodano: 2011-10-18