Przetargi.pl
3/PN/2009

Powiatowy Urząd Pracy w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4489911 , fax. 077 4489917
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
    ul. Słowiańska 19 19
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 4489911, fax. 077 4489917
    REGON: 53159592400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.nysa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    3/PN/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prowadzenie bieżącej obsługi bankowej budżetu Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie w zakresie rachunków bieżących i pomocniczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Posiadają (lub będą posiadać od dnia rozpoczęcia świadczenia) na terenie miasta Nysy siedzibę, oddział, filię lub inny punkt przyjmujący wpłaty i dokonujący gotówkowych wypłat oraz prowadzący obrót bezgotówkowy. 3. Zapewnią Zamawiającemu natychmiastową realizację czeków gotówkowych do kwoty 50 tys. złotych. 4. Zapewnią obsługę bankową budżetu PUP w systemie obsługi elektronicznej umożliwiającym m.in. obsługę eksportu przelewów z programu PULS. 5. Dokonają (w razie potrzeby) nieodpłatnej instalacji systemu elektronicznej bankowości oraz przeszkolą nieodpłatnie w zakresie jego obsługi i konserwacji pracowników PUP zarówno na etapie wdrożenia jak i trakcie eksploatacji systemu jak również zapewnią bezpłatne usługi serwisowe zainstalowanego systemu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 12 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Zezwolenie na wykonywanie czynności bankowych zgodnie z Prawem bankowym, w przypadku banku państwowego (od art. 14 do art. 19 Prawa bankowego) wystarczy podać rocznik, numer i pozycję właściwego Dziennika Ustaw zawierającego właściwy akt prawny o utworzeniu banku. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada (lub będzie posiadać od dnia rozpoczęcia świadczenia) na terenie miasta Nysy siedzibę, oddział, filię lub inny punkt przyjmujący wpłaty i dokonujący gotówkowych wypłat oraz prowadzący obrót bezgotówkowy. 5. pisemne oświadczenie, z którego treści będzie wynikać, że Wykonawca zapewnia natychmiastową realizację czeków gotówkowych do kwoty 50 tys. złotych oraz obsługę bankową budżetu PUP w systemie obsługi elektronicznej umożliwiającym m.in. obsługę eksportu przelewów z programu PULS jak również dokona (w razie potrzeby) instalacji systemu elektronicznej bankowości oraz przeszkoli nieodpłatnie w zakresie jego obsługi i konserwacji pracowników PUP zarówno na etapie wdrożenia jak i trakcie eksploatacji systemu jak również zapewni bezpłatne usługi serwisowe zainstalowanego systemu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.nysa.pl/portal.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach