Przetargi.pl
Modernizacja głowy górnej śl. pociągowej Rogów na rzece Odrze w miejscowości Malnia, km 129,6, realizowany w ramach projektu Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Wrocław - przystosowanie do III klasy drogi wodnej

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja rządowa niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja głowy górnej śl. pociągowej Rogów na rzece Odrze w miejscowości Malnia, km 129,6, realizowany w ramach projektu Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Wrocław - przystosowanie do III klasy drogi wodnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rozbiórka części budowlanej głowy górnej (ściany i peron głowy) i demontaż istniejących urządzeń (wrota, zasuwy kanałów obiegowych, urządzenia napędowych, instalacja elektryczna) wraz z wywozem materiałów z rozbiórki. 2. Przygotowanie do zabudowy elementów wyposażenia dostarczonych przez inwestora (wrota z pomostami, zasuwy kanałów obiegowych wraz z obudowami, mechanizmy wyciągowe). 3. Dostawa pozostałego wyposażenia śluzy (w tym urządzeń hydrauliki siłowej). 4. Wykonanie prac budowlanych w ramach modernizacji głowy górnej (w tym licowanie ścian głowy grodzicami, okucia i przykrycia wnęk, balustrady ochronne, konstrukcja ochrony naroża głowy, roboty betonowe i zabezpieczenia antykorozyjne). 5. Montaż i regulacja wrót wsporczych, zasuw kanałów obiegowych i urządzeń napędowych. 6. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej, sterowniczej, oświetleniowej i sygnalizacyjnej. Przedmiot zamówienia objęty jest gwrancją na okres nie krótszy niz 36 m-cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 28.200,00 złotych (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy dwieście złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5-ciu lat wykonał roboty takiego samego rodzaju, jak roboty objęte przedmiotem zamówienia (co najmniej 5 zadania, każde o wartości brutto minimum 2,0 mln zł) wykazanie z okresu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przez wykonawcę udokumentowanej realizacji minimum jedno zadanie (prace zakończone i odebrane) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości sumarycznej nie mniejszej niż 1.500 tys. zł. Wartość, przedmiot, odbiorcy, należyte wykonanie i terminy realizacji wymienionych zadań winny być potwierdzone dokumentami (np.: protokoły odbioru, referencje itp.). Pod pojęciem: odpowiadających swoim rodzajem należy rozumieć: 1/ prace budowlano-montażowe, zakończone i odebrane, dotyczące obiektów śluzowych drogi wodnej, w zakresie: - budowy, modernizacji lub remontu obiektów do śluzowania jednostek pływających (zestawy pchane, statki pasażerskie), w tym śluzy, jazy. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia tj Dysponowanie wyposażeniem technicznym niezbędnym do realizacji zadania będącegoprzedmiotem niniejszego zamówienia: a/ warsztat techniczny wyposażony w niezbędne urządzenia pozwalające na prefabrykację konstrukcji metalowych b) sprzęt pływający niezbędny do realizacji zamówienia -min. jeden pchacz co najmniej typu Łoś -min. .jeden ponton z żurawiem o min. udźwigu 30 T (potrzebny zwiększony wysięg do montażu wrót z wody poprzez zaigliczenie) -min. jedna barka górnopokładowa o min. nośności 25 T c) wyposażenie placu budowy - min. jedna szt. rusztowania warszawskiego o min. wys. 8 m -min. jedno urządzenie do czyszczenia strumieniowo-ściernego -min. jedno urządzenie do natryskowego pokrywania konstrukcji metalowych powłokami malarskimi 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Kierownik Budowy z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanym przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane(Dz. U. z 2003r. nr 207 poz. 2016 wraz z późniejszymi zmianami, legitymujący się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami) 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. zł, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 500 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadzceń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączponych do oferty. 6. Pełnomocnictwo dla osoby (dla osób) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku wykonawców występujących wspólnie). 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: referencje) 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 12. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 11 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 13. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez ww. osoby wymaganych uprawnień 14. Dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 15. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 16. Kopia aktualnej polisy; 17. Wyceniona tabela przedmiaru robót; 18. Oferta cenowa - Formularz ofertowy. 19. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach