Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Turek

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
  • Data zamieszczenia: 2011-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
    REGON: 31101898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.turek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Turek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z modernizacją ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali na terenie gminy Turek. Przedmiotem opracowania jest założenie operatu ewidencji budynków i lokali w systemie EGB V Win, uzupełnienie bazy danych numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO INFO V Mapa, weryfikacja i zaktualizowanie użytków gruntowych dotyczących gruntów zabudowanych w części opisowej i kartograficznej baz danych, oraz sporządzenie arkuszy danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali, wykazów podmiotowych, wykazów zmian danych ewidencyjnych na terenie obrębów: Albertów, Budy Słodkowskie, Cisew, Chlebów, Dzierżązna, Grabieniec, Kalinowa, Kaczki Średnie, Korytków, Kowale Księże, Obrębizna, Obrzębin, Pęcherzew, Słodków Kolonia, Słodków, Szadów Pański, Szadów Księży, Turkowice, Warenka, Wietchinin, Wrząca, Żuki. Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków polegać ma na uzupełnieniu bazy danych ewidencyjnych o ewidencję budynków i lokali. Modernizacja w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali zostanie wykonana w oparciu o dokumentację techniczną budynków i lokali, wypisy z właściwych rejestrów, dokumentów prawnych oraz wyniki oględzin w terenie. Zakres prac, które zostaną wykonane w dwóch etapach jest następujący: ETAP I (termin wykonania do dnia 20 grudnia 2011 r.): a) Pobieranie materiałów z Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Turku. Należy pobrać z Wydziału Geodezji materiały niezbędne do prawidłowego wykonania powyższego zadania, w szczególności: - CD z bazą danych numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej dla obrębów objętych zleceniem, - CD z bazą danych opisowych ewidencji gruntów dla obrębów objętych zleceniem. Wydawane przez Wydział nośniki z bazami danych winny być opatrzone etykietą wg wzoru obowiązującego przy udostępnianiu baz dla gmin - będą one przedmiotem zwrotu do Wydziału w operacie technicznym. Wykonawca prac wykorzystując dane ewidencyjne zobowiązany jest przestrzegać przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Przygotowanie i przekazanie dokumentacji geodezyjnej znajdującej się w zasobie nastąpi etapami obejmującymi zakresy danych uzgodnione pomiędzy wykonawcą a Wydziałem. Wykonawca uzgodni z Wydziałem także tryb przekazywania przez Wydział danych z operatów technicznych opracowań jednostkowych wpływających do zasobu w trakcie realizacji zadania. Dotyczy to danych geodezyjnych, które należy uwzględnić w pracach objętych zadaniem. Wszystkie ustalenia z Wydziałem dokonywane będą w formie wpisu do prowadzonego dziennika robót lub w innej formie pisemnej. b) Szczegółowa analiza pobranych materiałów. Analizę materiałów należy przeprowadzić pod katem zakresu i sposobu ich wykorzystania do opracowania, obejmując nią dane dotyczące budynków w istniejącej bazie mapy numerycznej, w szczególności dotyczy ona funkcji i ilości kondygnacji budynku. c) Porównanie mapy ewidencyjnej z terenem: - porównanie mapy ewidencyjnej pod względem zgodności budynków na mapie ze stanem w terenie, - porównanie użytków gruntowych istniejących na mapie ewidencyjnej ze stanem w terenie oraz częścią opisową operatu ewidencyjnego i doprowadzenie ich do wzajemnej zgodności poprzez sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych, które następnie należy wprowadzić do bazy danych, d) Pomiar sytuacyjny brakujących budynków, użytków. e) Zebranie informacji do arkuszy danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla następujących obrębów ewidencyjnych: Albertów, Budy Słodkowskie, Cisew, Chlebów, Dzierżązna, Grabieniec, Kalinowa, Kaczki Średnie, Korytków, Kowale Księże, Obrębizna. Do odbioru częściowego I etapu wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie powyżej wymienionych prac tj. mapy wywiadu terenowego, szkice polowe z pomiaru, arkusze danych ewidencyjnych budynków i lokali, obliczenia współrzędnych budynków i użytków gruntowych, wykazy zmian danych ewidencyjnych. ETAP II - (termin wykonania do dnia 29 czerwca 2012 r.): a) Zebranie informacji do arkuszy danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla następujących obrębów ewidencyjnych: Obrzębin, Pęcherzew, Słodków Kolonia, Słodków, Szadów Pański, Szadów Księży, Turkowice, Warenka, Wietchinin, Wrząca, Żuki. b) Przeprowadzenie procedury modernizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie art.24a ustawy Prawo geodezyjne kartograficzne. c) Wprowadzenie danych do systemu informatycznego części opisowej i graficznej podmiotów, budynków, lokali i użytków. Do odbioru końcowego wykonawca przestawi operat z założenia ewidencji budynków i lokali dotyczący całości wykonanych prac skompletowany zgodnie przepisami oraz płytę CD z uzupełnionymi bazami danych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach