Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie weryfikacji użytków gruntowych z terenu gm. Parzęczew

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie weryfikacji użytków gruntowych z terenu gm. Parzęczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje modernizację ewidencji gruntów i budynków w zakresie weryfikacji użytków gruntowych z terenu gm. Parzęczew. 2. Na terenie gm. Parzęczew występują obszary zabudowane i zurbanizowane dla których nie dokonano zmian w operacie ewidencji gruntów stosownych do wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania weryfikacji użytków gruntowych dla min. 100 działek, jednak nie więcej niż dla 225 działek. Umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty brutto, jaką Zamawiający przeznaczył na jego realizację, natomiast rozliczenie z Wykonawcą odbędzie się na podstawie ceny jednostkowej brutto (za 1 działkę) wskazanej przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego oraz faktycznie wykonanej ilości weryfikacji. 4. Zakres prac obejmuje: 1) przeprowadzenie analizy obecnej struktury użytków gruntowych przy uwzględnieniu zasad zaliczania gruntów do poszczególnych użytków określonych w załączniku nr 6 do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) oraz zgodności ich oznaczeń z obowiązującymi przepisami - § 67 i 68 w/w rozporządzenia; 2) opracowanie tabeli dopuszczalnych wartości; 3) kontrolę terenową i pomiar uzupełniający użytków gruntowych; 4) przygotowanie danych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. 5. W wyniku wykonania powyższych prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu operat techniczny - wykazy zmian danych ewidencyjnych zawierające rozliczenie użytków gruntowych i klas gruntów dla poszczególnych działek. 6. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z następującymi przepisami: 1) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. W sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454); 2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r. W sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.). Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.zgierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach