Przetargi.pl
modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali dla częśći gminy Czarnków - 12 obrębów.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2552225 , fax. 067 2530178
  • Data zamieszczenia: 2016-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Rybaki 3 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2552225, fax. 067 2530178
    REGON: 57079094000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali dla częśći gminy Czarnków - 12 obrębów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa jednostki ewidencyjnej: Czarnków Numer statystyczny: 300202_2 Położenie: gmina Czarnków jest położona w południowo-wschodniej części powiatu czarnkowsko-trzcianeckiego. Obręby podlegające modernizacji: Białężyn, Ciszkowo, Gębiczyn, Grzępy, Komorzego, Marunowo, Romanowo Dolne, Romanowo Górne, Sarbka, Sarbia, Śmieszkowo, Walkowice. Powierzchnia: 14361ha Zainwestowanie: 15% obszaru stanowią tereny zurbanizowane, 85% obszaru stanowią tereny rolne i leśne Ilość działek: 7004 Warunki Techniczne założenia rejestru budynków i kartotek lokali dla jednostki ewidencyjnej Czarnków: Przybliżona ilość budynków: 4483 w tym do pomiarów 1296 1. Przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków: a/ w zakresie danych dotyczących: - budynków, - obiektów trwale związanych z budynkami, - nieruchomości lokalowych, - właścicieli budynków i lokali, - granic działek zabudowanych, - zmienionych użytków gruntowych i ich oznaczeń dla działek zabudowanych, Założenie rejestru budynków i kartotek lokali wraz z aktualizacją ewidencji - etap prac obejmujący: porównanie mapy zasadniczej z terenem w zakresie budynków, pomiar brakujących budynków i użytków związanych z terenami zabudowanymi, pomiar granic przebiegających przez budynki, (jeżeli ich przebieg nie jest udokumentowany danymi z PODGiK, należy sprawdzić ich dokładne położenie). Pomiar budynków zdefiniowanych w istniejącej bazie mapy numerycznej, jako pozyskane z digitalizacji, zeskanowanie i dołączenie do istniejącej bazy danych szkiców oraz arkuszy kartotek budynkowych, założenie rejestru budynków i lokali w systemie EGB2000 (opcjonalnie Interga - Systherm) , uzupełnienie i zweryfikowanie istniejących danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2015r. poz. 2109 ) z dnia 11 grudnia 2015 r, w szczególności o: - numery rejonów statystycznych i obwodów spisowych, - numery rejestru zabytków, - numery dróg publicznych, - brakujące numery ksiąg wieczystych, - porównanie spójności danych ewidencyjnych zawartych w systemach informatycznych obsługującego bazy danych, tj. część opisową z częścią kartograficzną. b/ przetworzenie pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków oraz jego przedstawienie Zamawiającemu celem kontroli i dopuszczenia do wglądu publicznego, c/ przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem projektu operatu opisowo -kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych, d/ wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w tym także sporządzenie zawiadomień o zmianach w danych ewidencji gruntów i budynków, które powinny zawierać wyciągi z wykazów zmian danych ewidencyjnych celem sprostowania działu I ksiąg wieczystych, 2. Weryfikacja oraz pozyskanie brakujących numerów PESEL dla obszaru modernizacji z wykorzystaniem min. systemu Integrującej Platformy Elektronicznej /IPE/, Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach /ZSIN/, przygotowanie pliku wsadowego umożliwiającego import zweryfikowanych danych do programu EGB2000 lub Integra -Systherm), 3. Aktualizacja opisów topograficznych punktów osnowy szczegółowej 3 klasy z obszaru modernizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN UDZIELONEJ GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach