Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Pysznica, Gmina Pysznica, Powiat Stalowowolski

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15 15
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Pysznica, Gmina Pysznica, Powiat Stalowowolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Pysznica, Gmina Pysznica, Powiat Stalowowolski. 1.3.3.Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Pysznica, Gmina Pysznica, Powiat Stalowowolski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz instrukcji technicznej G-5 - ewidencja gruntów i budynków. 1.3.4.Prace muszą być wykonane zgodnie z Projektem Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miejscowości Pysznica uzgodnionym z Podkarpackim Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Rzeszowie w dniu 23 kwietnia 2009 roku - Załącznik Nr 8 oraz zgodnie z Warunkami technicznym stanowiącymi Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3.5.Zakres opracowania obejmuje obszar zawarty w granicach obrębu Pysznica : - powierzchnia - 3421 ha w tym 606 ha Lasów Państwowych - ilość działek ewidencyjnych - 6823 w tym 49 działek Lasów Państwowych - ilość jednostek rejestrowych - 3095 - ilość budynków - około 1500 - ilość lokali - około 20 1.3.6. Informacja o dotychczasowym operacie ewidencyjnym Operat ewidencji gruntów funkcjonuje na bazie operatu ze scalenie gruntów wykonanego w 1977r. Aktualnie obowiązująca mapa ewidencji w skali 1:5000 powstała poprzez fotograficzne przeskalowanie mapy scaleniowej opracowanej w skali 1:2000 na podstawie pomiaru w terenie. 1.3.7.Wynikiem modernizacji będącej przedmiotem obecnego postępowania musi być opracowany przez Wykonawcę operat geodezyjno - prawny oraz operat opisowo - kartograficzny ( część opisowa w systemie EW OPIS wersja 3.2.2 lub nowsza, część kartograficzna w systemie EWMAPA dla Windows wersja 6.5 lub nowsza ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 6000 PLN ( słownie : sześć tysięcy złotych PLN )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 2. O zamówienie publiczne mogą o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki szczegółowe określone przez Zamawiającego : 2.1. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł 2.2. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz. U. z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późn. zm. 2.3. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące 3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty. 4. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. IX SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty; 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty 2.1.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 , w tym co najmniej jedna usługę o wartości min 50 000 zł 2.2.wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 4, w tym co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne - załączyć kserokopie uprawnień zawodowych dla tych osób. Jeżeli w wykazie wskazane zostaną osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane , Dz. U. Nr 87 poz. 605 i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane , DZ.U. Nr 188 poz.1155. 4.Oświadczenie o okresie gwarancji należy wypełnić w formularzu oferty Załącznik Nr1 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 5.1.W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej mieć formę prawną, pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączanych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem - jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców 5.2. Składając ofertę wspólnie , art. 23 ustawy, przez dwóch lub więcej wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: 5.2.1. następujące dokumenty i oświadczenia: - oferta - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 Ustawy - Załącznik Nr 2 - wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 5 - wykaz osób - Załącznik Nr 4 - dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum 5.2.2. następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy - Załącznik Nr 3 - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym 5.3. Spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , wykaz osób , będą oceniane łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach