Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca usługę przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Rzeszowie do budynku przy ul. Szopena 23.

Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 8606018 , fax. 0-71 8606039
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 18 18
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 8606018, fax. 0-71 8606039
    REGON: 01741794200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca usługę przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Rzeszowie do budynku przy ul. Szopena 23.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Rzeszowie do budynku przy ul. Szopena 23. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 nr 89 poz. 625 z późn. zm.), kodeksu cywilnego oraz wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. Odbiorca zaliczany jest do IV grupy przyłączeniowej. Moc umowna 60 kW, zasilanie 3-fazowa 230/400. Zabezpieczenie po stronie OSD 315 A Grupa taryfowa IV Licznik typu 2EC6atdgr/1 Miejsce zainstalowania rozdzielni nn klienta. Planowane roczne zużycie energii elektrycznej : 46395 kWh. Uwaga: Planowane roczne zużycie energii jest wartością szacunkową, która ma na celu wyłonienie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; oraz spełniają następujące warunki dodatkowe: a) posiadają koncesję na obrót energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie obrotu energia elektryczną, wymaganą na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r- Prawo energetyczne; b) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub posiadają umowę z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) na świadczenie usług dystrybucji (przesyłu) energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej. Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą (spełnia - nie spełnia) wymagane dokumenty i oświadczenia dostarczone przez Wykonawcę starającego się o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez Wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, która winna być parafowana na każdej stronie, z oznaczeniem (pieczątka) osoby, która dokonała podpisu, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie SIWZ), d) oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie SIWZ), e) aktualną ( na dzień składania ofert) koncesję wydaną przez Prezesa URE w zakresie obrotu energia elektryczną, wymagana na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne; f) aktualną (na dzień składania ofert) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki- w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucji; g) oświadczenie o posiadaniu aktualnej (na dzień upływu terminu składania ofert) umowy z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) na świadczenie usług dystrybucji (przesyłu) energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej- w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucji. Dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem . Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona (podpisana i opieczętowana) przez przedstawiciela wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI 2. ppkt. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty złożone przez Wykonawcę mającego siedziby lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. UWAGA a) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty; oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione lub kopię poświadczoną notarialnie. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania ich w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych). Oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. c) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych) do oferty winni załączyć: - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - dokument pełnomocnictwa, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.P.z.p. lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 u.P.z.p. zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż na dzień składania ofert tj. 22 maja 2009 r.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach