Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kliczewo Duże, gm. Żuromin i obrębu Kliczewo Małe, gm. Żuromin

Powiat Żuromiński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Plac Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 657 47 00 , fax. 23 657 35 35
  • Data zamieszczenia: 2018-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żuromiński
    Plac Józefa Piłsudskiego 4
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 23 657 47 00, fax. 23 657 35 35
    REGON: 130377758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuromin-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kliczewo Duże, gm. Żuromin i obrębu Kliczewo Małe, gm. Żuromin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków o dane dotyczące działek zgodnie z treścią rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków poprzez: a) utworzenie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych za pomocą współrzędnych punktów granicznych, określonych z dokładnością podaną w § 29 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263, poz. 1572). b) wykazanie pól powierzchni działek ewidencyjnych w hektarach z dokładnością zapisu do 0,0001 ha zgodnie z wymogami § 62 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1034 ze zm.) 2. Dane podstawowe a) Część I – Kliczewo Duże Powierzchnia ewidencyjna obrębu Kliczewo Duże – 469,6417 ha, Ilość działek: 332 Ilość budynków: 156 Ilość lokali: 0 Ilość jednostek rejestrowych: 151 Liczba pkt. granicznych: 1129 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego zamówienia określają warunki techniczne zawarte w OPZ-opisie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. b) Część II – Kliczewo Małe Powierzchnia ewidencyjna obrębu Kliczewo Małe – 509,5324 ha, Ilość działek: 451 Ilość budynków: 148 Ilość lokali: 0 Ilość jednostek rejestrowych: 138 Liczba pkt. granicznych: 1389 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego zamówienia określają warunki techniczne zawarte w OPZ-opisie przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ. Aktualnie ewidencja gruntów i budynków prowadzona jest w niżej wymienionych systemach i w nich powinien być wykonany przedmiot zamówienia. 1. Część opisowa – EWOPIS 7 2. Część graficzna – EWMAPA 12 Zamawiający podając podstawowe wartości obiektowe decydujące o pracochłonności i kosztach opracowania zastrzega, że dane te mają charakter wyłącznie szacunkowy. Wykonawca winien dokonać ich weryfikacji w trakcie przygotowywania oferty. W przypadku stwierdzenia różnic w trakcie realizacji prac wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo wnoszenia roszczeń z tytułu wzrostu pracochłonności i zwiększenie wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej części zamówienia w kwocie: 1.500,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski S.A w Żurominie nr 67 1020 1592 0000 2502 0266 9422 przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy do oferty załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Żurominie, Plac Józefa Piłsudskiego 4, I piętro, (składamy oryginał dokumentu wadium). 6. Godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Grupa kapitałowa Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp – o treści załącznika nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) Potencjał innych podmiotów Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. (Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.) c) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wykazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt III-3 - III-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach