Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Strzeszyn, Piątkowo

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 61-655 Poznań, ul. Gronowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 271 861 , fax. 618 271 882
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
    ul. Gronowa 20
    61-655 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 271 861, fax. 618 271 882
    REGON: 63000393000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Strzeszyn, Piątkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana przez Zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Strzeszyn, Piątkowo. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: 550 000, 00 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (zał. nr 2 do Umowy – Warunki techniczne OPZ), zwane dalej także OPZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy (Zał. 9 do SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana stawki VAT), o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) wynagrodzenie z tytułu realizacji umowy może również ulec zmianie w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2215 ze zm.), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Waloryzacja wynagrodzenia będzie się odbywać wg następujących zasad: a) podatek VAT będzie doliczony do wartości netto usługi wg aktualnie obowiązujących stawek, b) zmiana wynagrodzenia będzie się odbywać na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, przy czym obowiązek wykazania zmiany kosztów wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy, a Zamawiający ma prawo żądać szczegółowej kalkulacji obrazującej wpływ zmiany prawa na zmianę kosztów oraz w razie takiej potrzeby dowodów potwierdzających założenia, na których ta kalkulacja się opiera, c) zmiany wynagrodzenia za wykonanie umowy będą adekwatne do wzrostu kosztów wynikających ze zmian ustawowych, a waloryzacja będzie dotyczyć wyłącznie kosztów realizacji zamówienia powstających w okresie po wejściu w życie odpowiednich zmian przepisów, d) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wymaga formy aneksu. W przypadku zwiększenia wynagrodzenia Wykonawca, do dnia podpisania aneksu, zobowiązany jest do wystawiania faktur VAT w dotychczasowej wysokości brutto. Faktury korygujące VAT do wysokości różnicy wynagrodzenia obliczonego z zastosowaniem zwiększonych składników wynagrodzenia Wykonawca wystawi po podpisaniu aneksu zwiększającego wynagrodzenie Wykonawcy. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT Wykonawca wystawi fakturę stosując obowiązującą stawkę podatku VAT w dniu powstania obowiązku podatkowego stosownie obniżając wynagrodzenie brutto, e) jeżeli zwiększenie wynagrodzenia będzie skutkowało koniecznością dokonania zmian w budżecie miasta Poznania aneks zostanie zawarty nie wcześniej niż po przyjęciu tych zmian przez Radę Miasta Poznania, f) zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, g) korespondencja przekazywana między Stronami będzie sporządzana na piśmie i podpisana przez Stronę zawiadamiającą. Korespondencja może być doręczona osobiście, listownie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej. h) korespondencja będzie wysyłana na adresy podane przez Strony. Każda ze Stron zobowiązana jest do informowania drugiej Strony o każdej zmianie miejsca siedziby. Jeżeli Strona nie powiadomiła o zmianie miejsca siedziby, korespondencję wysłaną na ostatni znany adres siedziby Strony uznają za doręczoną. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp wykonawca lub podwykonawca jest obowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy (pełen etat), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, na stanowisku do tworzenia bazy danych, co najmniej 2 osób mających doświadczenie i wiedzę w tworzeniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków, w tym co najmniej 2 osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 ustawy z 17.05.1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U z 2019 poz. 725 ze zm.) w zakresie 1 - „geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne” i zakresie 2 – „rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych”. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania Umowy wykazu osób (o którym mowa w § 4 ust. 2 pkt 1 lit. e umowy) - deklaracji w zakresie sposobu zatrudnienia osób, uprawnień, wiedzy i doświadczenia (załącznik nr 9 do Umowy) wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie tych osób. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu raz na 3 miesiące przez cały okres realizacji zamówienia wykazu osób - deklaracji w zakresie sposobu zatrudnienia osób realizujących przedmiot zamówienia i otrzymywania przez nie wynagrodzenia wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie tych osób. Zamawiający ustanawia nakaz osobistego wykonania świadczenia przez osoby wskazane w załączonym do Umowy wykazie osób - deklaracji. W przypadku nie przedstawienia raz na 3 miesiące przez cały okres realizacji zamówienia dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 2 pkt 1 lit. f, Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 2 000,00 PLN. Szczegółowe zapisy dot. kar umownych i zasad zatrudniania osób zawarto w projekcie umowy – zał. do SIWZ (www.geopoz.pl) Kod/y i nazwa/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 72310000-1 Usługi przetwarzania danych 72320000-4 Usługi bazy danych V.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych. Nie przewiduje się udzielania zamówień w trybie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp. VI. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia: do 14 m-cy od podpisania umowy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XIV. Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu – PLN; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu PLN należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: ZGiKM GEOPOZ nr rachunku: 43 1020 4027 0000 1102 1262 7164, z adnotacją „Wadium – Modernizacja EGiB Strzeszyn, Piątkowo” nr sprawy: ZG-NZP.3410.1.2020”. Potwierdzenie polecenia przelewu można dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku wskazanym przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w ofercie. 5. Zabezpieczenie wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi być nieodwołalne i bezwarunkowe, a w swojej treści musi określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie gwaranta obowiązku zapłaty. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać także następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach