Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce – Przedszkole Samorządowe Nr 28 ul. Różana 12 w Kielcach

Gmina Kielce ogłasza przetarg

  • Adres: 25-303 Kielce, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3676146 , fax. 41 3676141
  • Data zamieszczenia: 2017-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
    Rynek 1
    25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3676146, fax. 41 3676141
    REGON: 29100934300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce – Przedszkole Samorządowe Nr 28 ul. Różana 12 w Kielcach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce – Przedszkole Samorządowe Nr 28 ul. Różana 12 w Kielcach 2.Na realizację przedmiotowej inwestycji planowane jest uzyskanie dofinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.1 „Efektywność energetyczna w sektorze publicznym – ZIT KOF”. W przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia, Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie ww. zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1)docieplenie ścian zewnętrznych (wraz z wykonaniem struktury elewacyjnej) i fundamentowych do głębokości ok. 2,0m, 2)docieplenie stropodachu wraz z wymianą istniejących warstw oraz przebudowę kominów, 3)budowę nowej klatki schodowej dostosowanej do obowiązujących przepisów p.poż., 4)przebudowę zaplecza żywieniowego przedszkola, 5)wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 6)wymianę posadzek, tynków, płytek ściennych, malowanie ścian i sufitów, 7)wymianę obróbek blacharskich, 8)docieplenie posadzki na gruncie w piwnicach, 9)wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.w.u i c.o., 10)wymianę instalacji wentylacji mechanicznej, 11)wymianę instalacji gazowej, 12)wymianę instalacji elektrycznej i odgromowej, 13)wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, 14)wykonanie instalacji fotowoltaicznej, 15)wykonanie instalacji słaboprądowych, 16)przebudowę przyłącza: wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 17)przebudowę schodów przy wejściach od strony północnej i południowej oraz wykonanie tarasów wyjściowych z oddziałów na parterze, 18)wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, 19)wymianę chodników i opasek wokół budynku, 20)przebudowę fragmentu ogrodzenia, 21)budowę nowej wiaty śmietnikowej, 22)wykonanie wycinki drzew zgodnie z decyzją administracyjną. Uwaga : Z zakresu realizowanego zamówienia objętego projektem pn.: „Projekt technologiczny bloku żywienia” należy wyłączyć realizację n/w wyposażenia, ujętego w tabeli załączonej do w/w projektu t.j.: 1.Zmywarka na podstawie – 1 szt. (poz.4 - 2.26 Zmywalnia), 2.Szafa – 1 szt. (poz.2 - 2.31 Pom. porządkowe), 3.Szafka BHP – 4 szt. (poz.1 - 2.27 Szatnia), 4.Szafa mroźnicza – 2 szt. (poz.1 -2.30 Magazyn chłodniczy), 5.Szafa chłodnicza – 1 szt. (poz.2 -2.30 Magazyn chłodniczy), 6.Obieraczka 400V 1100W – 1 szt. (poz.2 - 2.20 Obieralnia), 7.Separator do obierzyn – 1 szt. (poz.3 - 2.20 Obieralnia), 8.Podest drewniany – 1 szt. (poz.1 -Magazyn warzyw), 9.Regał modułowy aluminiowo-polietylenowy – 7 szt. (poz.1 - 2.22 Magazyn suchy), 10.Kuchnia gazowa z piekarnikiem gazowym – 1 szt. (poz.8 - 2.23 Kuchnia), 11.Piec konwekcyjno-parowy i na podstawie - 1 szt. (poz.9 - 2.23 Kuchnia), 12. Szafka wisząca z drzwiami suwanymi – 5 szt. (poz.12 – 2.23 Kuchnia), 13.Stół z półką – 1 szt. (poz.13 – 2.23 Kuchnia), 14.Stół z szafką – 1 szt. (poz.15 – 2.23 Kuchnia), 15.Stół z szafką – 1 szt. (poz.16 – 2.23 Kuchnia), 16.Szafa chłodnicza – 1 szt. (poz. 17 – 2.23 Kuchnia), 17.Stolik – 1 szt. (poz.1 – 2.24 Pom. socjalne), 18.Krzesełko – 1 szt. (poz.2 – 2.24 Pom. socjalne), 19.Szafa – 1 szt. (poz.1 – 2.25 Rozdział posiłków) 20.Wózek kelnerski – 2 szt. (poz.2 – 2.25 Rozdział posiłków), 21.Wózek kelnerski – 1 szt. (poz.6 – 3.22 Zmywalnia), 22.Szafa – 1 szt. (poz.1 – 3.21 Rozdział posiłków), 23.Stół z szafką – 1 szt. (poz.2 – 3.21 Rozdział posiłków), 24.Wózek kelnerski – 2 szt. (poz.3 – 3.21 Rozdział posiłków), 25.Szafa – 1 szt. (poz. 2 – 3.20 Pom. porządkowe). 4.Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a)wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 4 do siwz, b)projekty budowlano-wykonawcze – stanowiące Załącznik nr 5a.1, 5.a.2, 5b-5e do siwz, c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące Załącznik nr 6 do siwz, d)geotechniczne warunki posadowienia - stanowiące Załącznik nr 7 do siwz e)przedmiary robót – Załącznik nr 8 do siwz f)decyzje – Załącznik nr 9 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach