Gmina Kielce ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, Rynek
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3676146, , fax. 41 3676141
- Data zamieszczenia: 2017-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kielce
Rynek 1
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3676146, , fax. 41 3676141
REGON: 29100934300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kielce – budynek Leśna 16 w Kielcach wraz z jego przebudową - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe związane z modernizacją energetyczną i przebudową budynku przy ul. Leśnej 16 w Kielcach obejmujące w szczególności wykonanie: 1) demontaży i częściowych rozbiórek w zakresie m.in.: instalacji wewnętrznych wraz z osprzętem (oprawy oświetleniowe, umywalki, miski ustępowe, grzejniki, armatura, jednostki klimatyzacji zewnętrznej i wewnętrznej itp. ), balustrad wewnętrznych, krat zabezpieczających, warstw posadzkowych i pokrycia dachu, stolarki okiennej i drzwiowej, konstrukcji przeszklenia ścian zewnętrznych, ścian wewnętrznych, stropów i stropodachu, klatek schodowych, istniejącego dźwigu towarowego wraz z szybem, elementów dachu, orynnowania i orurowania, obróbek blacharskich, opasek budynku, itp. wraz z wywiezieniem na składowisko odpadów/złomu lub utylizacją elementów pochodzących z rozbiórek i demontaży; 2) odgrzybiania, iniekcji i izolacji ścian fundamentowych; 3) częściowej likwidacji piwnic; 4) zamurowań i murowań ścian wewnętrznych i zewnętrznych; 5) płyt stropowych i szybów windowych; 6) posadzek na gruncie; 7) warstw posadzkowych; 8) montażu stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów; 9) docieplenia ścian, fundamentów i dachu; 10) daszków nad wejściami; 11) pokrycia dachu z obróbkami i orynnowaniem; 12) wyłazów dachowych i klap oddymiających; 13) instalacji wodno-kanalizacyjnej z osprzętem; 14) węzła cieplnego oraz instalacji C.O. z osprzętem; 15) instalacji wentylacji mechanicznej z osprzętem; 16) instalacji klimatyzacji z osprzętem; 17) instalacji elektrycznych z osprzętem, montażu agregatu prądotwórczego; 18) instalacji niskoprądowych z osprzętem; 19) montażu dźwigu towarowego i osobowego; 20) montażu platformy dla niepełnosprawnych; 21) tynkowań, malowań ścian i sufitów, okładzin ściennych i posadzkowych; 22) balustrad, barierek i poręczy; 23) sufitów podwieszanych i obudów z G-K; 24) opasek wokół budynku; 25) montażu wyposażenia budynku, aranżacji pomieszczeń. 2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ b) dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik Nr 5 do SIWZ c)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 66 000,00 PLN (słownie złotych: sześćdziesiąt sześć tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 2. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 3. zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); 4.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Rozbudowa i przebudowa budynku gospodarczego na dwa budynki mieszkalne jednorodzinne w zabudowie bliźniaczej–ul. Widok 3" Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego
Dodano: 2024-07-02 - Prace renowacyjne na elewacji oraz modernizacja i odnowienie elementów architektonicznych klasycystycznego Pałacu Badenich z roku 1802
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07