Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Miasta Kobyłka

Miasto Kobyłka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 760 70 08 , fax. 22 760 70 55
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kobyłka
    ul. Wołomińska 1 1
    05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
    tel. 22 760 70 08, fax. 22 760 70 55
    REGON: 01326966300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej Miasta Kobyłka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej Miasta Kobyłka oraz zarządzanie gospodarką energetyczną tych obiektach, czego rezultatem będzie m.in. zmniejszenie kosztów zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej w budynkach objętych zakresem przedsięwzięcia. Zamówienie realizowane będzie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2009 r. Nr 19, poz.100 z późn. zm.). Zamówienie obejmuje przeprowadzenie modernizacji energetycznej w następujących obiektach: 1. Zespół Szkół Publicznych Nr 1 w Kobyłce 2. Zespół Szkół Publicznych Nr 2 w Kobyłce 3. Zespół Szkół Publicznych Nr 3 w Kobyłce 4. Publiczne Przedszkole Nr 1 w Kobyłce 5. Miejski Ośrodek Kultury w Kobyłce 6. Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobyłce 7. MSPZOZ, funkcjonujący w jednym kompleksie z Ośrodkiem Pomocy Społecznej i mieszkaniami komunalnymi 8. Budynek Urzędu Miasta 9. Budynek Miejskiej Biblioteki Publicznej 10. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobyłce Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona dokumentację projektową i wykonawczą, sfinansuje i przeprowadzi prace termomodernizacyjne i zrealizuje inne niezbędne działania z zakresu modernizacji energetycznej w obiektach. Po wykonaniu modernizacji energetycznej Partner Prywatny będzie odpowiedzialny za utrzymanie obiektów i zarządzanie gospodarką energetyczną w zakresie przeprowadzonej modernizacji, celem zachowania określonego efektu energetycznego (uzyskania określonego w ofercie poziomu oszczędności) przez cały okres obowiązywania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym. Szacunkowy okres obowiązywania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym wynosi ok. 15 lat. Wynagrodzeniem Partnera Prywatnego będzie cykliczna płatność Podmiotu Publicznego (tzw. opłata za dostępność), przekazywana przez okres obowiązywania umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym. Podmiot Publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie Partnera Prywatnego będą pochodzić w całości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej modernizacji. Ostateczny przedmiot zamówienia, rozwiązania techniczne, okres obowiązywania umowy, szczegółowy podział zadań i ryzyk oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy Podmiotem Publicznym i Partnerem Prywatnym zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na podstawie ustaleń poczynionych w toku dialogu konkurencyjnego oraz na podstawie analizy przez Podmiot Publiczny rozwiązań proponowanych przez partnerów prywatnych w zakresie realizacji przedsięwzięcia. Podmiot Publiczny oczekuje, że w trakcie dialogu Wykonawcy - po zapoznaniu się z obiektami, w oparciu o swą wiedzę i doświadczenie, zaproponują optymalne rozwiązania służące realizacji przedsięwzięcia w sposób najbardziej efektywny oraz ustalą wspólnie z Podmiotem Publicznym optymalny podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem. Zamawiający dopuszcza po dialogu z wykonawcami zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zaproszony do składania ofert (po przeprowadzonym dialogu z Wykonawcami) zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy, 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Poziom gwarantowanych oszczędności w zużyciu energii elektrycznej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach