GMINA STARA KORNICA ogłasza przetarg
- Adres: 08-205 Stara Kornica, 191
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (83) 358-78-22 , fax. (83) 358-78-93
- Data zamieszczenia: 2022-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA STARA KORNICA
191
08-205 Stara Kornica, woj. mazowieckie
tel. (83) 358-78-22, fax. (83) 358-78-93
REGON: 030237724 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornica.org
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Starej Kornicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja modernizacji energetycznej budynku Urzędu Gminy w Starej Kornicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych obejmujących wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych w budynku, w branżach budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, na podstawie wytycznych wskazanych przez Inwestora. wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych przepisami prawa opracowaniami, zgodami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami koniecznymi do realizacji projektowanej inwestycji pn. „Modernizacja energetyczna budynku Urzędu Gminy w Starej Kornicy”.Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w miejscowości Stara Kornica 191, na działkach nr ewid. 451/1 oraz 451/2. Działki położone są na terenie objętym Miejscowym Planem Zagospodarowania przestrzennego Gminy Stara Kornica. Zamierzenie inwestycyjne jest zgodne z ustaleniami zawartymi w MPZP. W wyrysie, będącym załącznikiem do Miejscowego Planu Zagospodarowania, teren oznaczony jest symbolem A1UP.Zamawiający, zgodnie z art. 103 ust. 2 PZP szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia i sposób wykonania zadania w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który w formacie PDF (dalej: PFU) stanowi załącznik nr 9 do SWZ . Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia określają:- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) (załącznik nr 1 do SWZ), - Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 8 do SWZ), - Program Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 9 do SWZ) - Dokumentacja budynku UG (załącznik nr 10 do SWZ),Wykonanie całości przedmiotu umowy do dnia 30 listopada 2023 r., w tym wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, sporządzenie przedmiaru robót, oraz skutecznego zgłoszenia robót budowlanych) w terminie do dnia 15.12.2022 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100);Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto o nr rachunku:59 8035 0000 0000 1658 2000 0170 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania „BUZ.271.4.2022”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie P.z.p.- z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);- w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Stara Kornica;- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 P.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 P.z.p. zostanie odrzucona.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 P.z.p.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- zdolności technicznej lub zawodowej:Szczegółowe zapisy dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawarte są w rozdziale XIX SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zam. podobne do umowy 205/MZDW/04/2023/I z 27.04.2023 r.: Oprac. dok. proj. dla rozbud. skrzyż DW805 z d. gm. 131026W ul. Graniczna, 131019 ul. Czarna Droga w m Trąbki, Gm. Pilawa, pow. garwoliński
Dodano: 2024-03-20 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) dla inwestycji w gminie Grójec i Puszczy Mariańskiej
Dodano: 2024-03-10 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa budynku im. Stanisławów Kierbedziów - etap I dokumentacja”
Dodano: 2024-02-29 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej ulic w Ostrowi Mazowieckiej (zadania dwuletnie)
Dodano: 2024-02-02 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rewaloryzacji zespołu budowlanego – Willa „Arkada” w Ząbkach
Dodano: 2024-01-22 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz dostawę, montaż i uruchomienie UPS w budynku Rektoratu WUM, AEZ/S-001/2024
Dodano: 2024-01-12 - Opracowanie dokumentacji rozbudowy układu drogowego dla obszaru ul. Zbrowskiego, ul. 11-go Listopada i ul. Żółkiewskiego wraz z obsługą komunikacyjną przyległych osiedli mieszkaniowych
Dodano: 2024-01-04 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) dla inwestycji w gminie Grójec i Puszczy Mariańskiej
Dodano: 2023-12-14 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację pomieszczeń Pracowni Analiz Instrumentalnych, Biologii Molekularnej i Analiz Fizykochemicznych Laboratorium GIJHARS w Kielcach
Dodano: 2023-12-11 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji: Przebudowa budynku Centrum Diagno.- Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie
Dodano: 2023-12-01