Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna budynku biurowo – warsztatowego w Szumowie

Gmina Szumowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-305 Szumowo, ul. 1 Maja
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 476 80 11 , fax. 86 476 80 12
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szumowo
    ul. 1 Maja 50
    18-305 Szumowo, woj. podlaskie
    tel. 86 476 80 11, fax. 86 476 80 12
    REGON: 45067029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug-szumowo.pbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna budynku biurowo – warsztatowego w Szumowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest głęboka modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej z funkcją biurowo – warsztatową w Szumowie. Zadanie obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych i fundamentowych kondygnacji nadziemnych, docieplenie stropodachu pełnego nad budynkiem, wymianę starych okien z częściowym ich zamurowaniem, wymianę starych drzwi zewnętrznych i wrót, modernizację wewnętrznej instalacji c.o., modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej – wymiana podgrzewaczy elektrycznych na nowe współdziałające z instalacją fotowoltaiczną o mocy 3,12 kWp złożoną z 12 szt. modułów fotowoltaicznych o mocy nominalnej 260W, modernizacja oświetlenia poprzez wymianę źródeł światła i regulacji. 2. Przedsięwzięcie będzie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3. Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne Priorytet inwestycyjny 4.3. Wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania energią i wykorzystania odnawialnych źródeł energii w infrastrukturze publicznej, w tym w budynkach publicznych i sektorze mieszkaniowym. Tytuł projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku biurowo – warsztatowego w Szumowie” 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia przedstawiają załączniki Nr 7-15 do SIWZ. 4. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje własnych materiałów. 5. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia Zamawiający ustalił na 12 miesięcy, maksymalny na 48 miesięcy. 6. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót. Do oferty należy załączyć kosztorysy ofertowe. Kosztorysy należy sporządzić w formie kosztorysu szczegółowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium w formie pieniądza należy przelać na rachunek Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szumowie 64 8770 0004 0000 0677 2000 0030 z dopiskiem na przelewie "WADIUM" i oznaczyć „Modernizacja energetyczna budynku biurowo – warsztatowego w Szumowie” 2) Wadium należy wpłacić na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie przelewu nie jest wystarczające do uznania wniesienia wadium. Za skuteczne wniesienie wadium uznaje się sytuację, w której pieniądze zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym przed terminem składania ofert. Wszystkie inne sytuacje będą oznaczały, że wadium wpłynęło po upływie terminu składania ofert. Brak wpłaty będzie podstawą do odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b PZP). Wadium w pozostałych formach należy dołączyć do oferty. 3) Wadium wniesione przez Wykonawcę w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a w/w ustawy. 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu wcześniej zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wadium wniesione w formie pieniądza Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, korzysta z zasobów innych podmiotów, winien przedstawić Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. 2) Punkt 6 lit.c) ma zastosowanie wobec podwykonawców oraz podmiotów na których zasoby powołuje się Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest na tych samych zasadach przedstawić dokumenty dotyczące podwykonawcy oraz tych podmiotów dla Zamawiającego. - wypełniony druk oferty – Załącznik Nr 1; - wypełniony druk oświadczenia – Załącznik Nr 2; - wypełniony druk oświadczenia – Załącznik Nr 3; - wypełniony druk wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy)- Załącznik nr 5; - parafowany projekt umowy - Załącznik nr 6; - kosztorys szczegółowy ofertowy – na przebudowę budynku biurowo – warsztatowego w Szumowie - kosztorys szczegółowy ofertowy - kotłownia - kosztorys szczegółowy ofertowy – instalacja ciepłej wody użytkowej - kosztorys szczegółowy ofertowy – instalacja centralnego ogrzewania - kosztorys szczegółowy ofertowy – instalacja elektryczna

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach