Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń – Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury „GAMA”: Zadanie 2 – Termomodernizacja budynku Domu Kultury „GAMA”.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń – Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury „GAMA”: Zadanie 2 – Termomodernizacja budynku Domu Kultury „GAMA”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków kody pomocnicze: 45111200-0 Roboty przygotowawcze 45262120-8 Wznoszenie rusztowań 45450000-6 Bezspoinowe systemy docieplania 45421131-1 Instalowanie drzwi 45421132-8 Instalowanie okien 45111000-8 Roboty ziemne 45321000-3 Izolacja cieplna 45260000-1 Roboty w zakresie wykonywania pokryć dachowych 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 instalowanie wentylacji 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń – Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury „GAMA”: zadanie 2 - Termomodernizacja budynku Domu Kultury „GAMA”. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku Domu Kultury GAMA w Bieruniu przy ul. Chemików 45. Przedmiotowy budynek znajduje się na terenie działki o nr 1256/116. A) Zakres robót został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian piwnic, wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej, wykonanie nowych otworów wentylacyjnych stropodachu, montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, wykonanie wokół budynku opaski z płyt betonowych, skucie istniejących daszków nad wejściami bocznymi i montaż nowych zadaszeń, remont wejścia głównego wraz z wymianą balustrady, montaż platformy schodowej dla niepełnosprawnych, remont bocznych wejść do budynku, likwidacja krat w oknach, wymiana wyłazu dachowego, wymiana skrzynek dostawców mediów, uporządkowanie znajdujących się na elewacji instalacji alarmowej, nagłośnienia, oświetlenia, monitoringu itp. UWAGA - Stolarka okienna winna spełniać nowe wymagania dla izolacyjności termicznej - współczynnik przenikania ciepła – Uw. nie może przekraczać 1,1 W/m²K. 2. Ocieplenia stropodachu. Stropodach należy ocieplić poprzez ułożenie podłogi na legarach. Pomiędzy legarami ułożyć wełnę mineralną gr.20 cm W przypadku braku możliwości technicznych ułożenia wełny należy wdmuchać w przestrzeń pustki granulat z wełny mineralnej. 3. Roboty dachowe. Wykonanie warstwy wierzchniej dachu Odtworzenie instalacji odgromowej, uporządkowanie i wymiana rynien i rur spustowych. 4. Wymiana istniejącej instalacji centralnego ogrzewania grzejnikowego oraz zasilania wodnej nagrzewnicy powietrza centrali wentylacyjnej. 5. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sali głównej oraz sceny z zapleczem w budynku wraz z niezbędna instalacją zasilającą elektryczną 6. Wykonanie instalacji elektrycznej (zasilanie obiektu, rozłącznik główny RG Skrzynka zasilająca SZ, kable i przewody zasilające Tablice TP i TR ) Uwaga ! Roboty prowadzone będą przy czynnym obiekcie, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac jak i przy organizacji placu budowy. B) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SOPZ: 1. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 2. Przedmiary robót. 3. Wzór umowy. C) Dostępność dla osób niepełnosprawnych zagwarantowana zostanie poprzez: montaż platformy schodowej dla niepełnosprawnych, dostosowaną ślusarkę aluminiową. D) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działania 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałania 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej– ZIT Subregionu Centralnego. E) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a) ustawy pzp: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. F) Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć:: ocieplenie ścian oraz wykonanie pokrycia dachowego. 4. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 5. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 40 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,5,6,7,8 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Zawartość oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zapisami SIWZ. 3. Oświadczenia, zobowiązania. 4. Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 5. Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach