Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń – Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury „GAMA” – zadanie 1: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Bieruniu.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń – Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury „GAMA” – zadanie 1: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Bieruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot : 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków kody pomocnicze: 45111200-0 Roboty przygotowawcze 45262120-8 Wznoszenie rusztowań 45450000-6 Bezspoinowe systemy docieplania 45421131-1 Instalowanie drzwi 45421132-8 Instalowanie okien 45111000-8 Roboty ziemne 45321000-3 Izolacja cieplna 45260000-1 Roboty w zakresie wykonywania pokryć dachowych 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Bieruń – Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Domu Kultury „GAMA” – zadanie 1: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Bieruniu”. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Bieruniu przy ul. Krakowskiej 28. Charakterystyka budynku: Kompleks szkolny składa się z trzech części realizowanych w różnych okresach czasu. Najstarsza część budynku, posiada dwie kondygnacje. Wymiary zewnętrzne oraz wysokość: • budynku głównego to odpowiednio 22,90m x 15,10m oraz ok. 14,30m, • najstarszej części budynku to 23,05m x 11,90m oraz ok. 14,30m, • sali gimnastycznej to 18,00m x 14,20m oraz ok. 7,90m. UWAGA! Ze względu na przewidywaną kompleksową rozbudowę Szkoły - budynek sali gimnastycznej, w tym etapie nie będzie poddany termomodernizacji. Dane techniczne: • powierzchnia zabudowy 1 630,00 m2 • kubatura 18 421,00 m3 • powierzchnia użytkowa 3 700,00 m2 • wysokość 14,30 m 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem metodą lekko- mokrą wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic. Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej, montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, wykonanie wokół budynku opaski z płyt betonowych, wymiana kratek wentylacyjnych stropodachu łącznika, likwidację krat w oknach kondygnacji podziemnej, przełożenie znajdujących się na elewacji instalacji alarmowej, nagłośnienia, oświetlenia, monitoringu itp. Wykonanie docieplenia stropodachu. Ocieplenie stropodachu wykonać przy pomocy styropianu obustronnie laminowanego papą. Wykonanie warstwy pokrycia dachu. Jako warstwę wierzchnią należy stosować papę zgrzewalną modyfikowaną podkładową i wierzchniego krycia. Dodatkowo należy wykonać remont kominów (wykonanie warstwy zbrojonej wraz z wyprawą z tynku cienkowarstwowego, komin z kotłowni do ocieplenia), wymianę wywiewek kanalizacyjnych, odtworzenie instalacji odgromowej, wymianę rynien i rur spustowych, wymianę wyłazu dachowego. Roboty towarzyszące Udrożnienie odpływów kanalizacji deszczowej wraz z wymianą gajgerów oraz przeróbką przyłączy, odtworzenie nawierzchni chodników i placów, remont lub montaż zadaszeń nad wejściami, wymiana balustrady przy schodach wejściowych, wymiana skrzynek dostawców mediów. UWAGA: W związku z tym, że w czasie roku szkolnego w obiektach szkolnych odbywają się zajęcia dydaktyczne, należy wziąć pod uwagę prace na czynnym obiekcie i konieczność zminimalizowania uciążliwości wynikających z robót budowlanych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) wraz z dokumentacją projektową i przedmiarami robót oraz wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zadanie będzie realizowane w okresie budżetowym 2017. 7. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości i rękojmi w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 8. Zamawiający zastrzega obowiązek wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć: ocieplenie ścian oraz wykonanie pokrycia dachowego. 9. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020,Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działania 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałania 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej –ZIT Subregionu Centralnego. 10. Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art.93 ust.1a ustawy PZP: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub zamówienia nie zostały mu przyznane. 11. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 12. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych). Formy, terminy wnoszenia i zwrotu wadium określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach