Przetargi.pl
Modernizacja elementów sieci kanalizacyjnej na terenie popegeerowskim Gminy Dubeninki

Gmina Dubeninki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-504 Dubeninki, Dębowa 27
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 615 81 37
  • Data zamieszczenia: 2024-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dubeninki
    Dębowa 27
    19-504 Dubeninki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 615 81 37
    REGON: 790671219
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubeninki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja elementów sieci kanalizacyjnej na terenie popegeerowskim Gminy Dubeninki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 – Modernizacja oczyszczalni ścieków w Żytkiejmach. Lokalizacja: działka ewidencyjna nr 106/1, obręb 0020 Żytkiejmy, Gmina Dubeninki, Powiat Gołdap, woj. Warmińsko – mazurskieZadanie nr 2 – Modernizacja 13 przepompowni ścieków w Gminie Dubeninki. Lokalizacja: działki ewidencyjne nr.: 177/96,177/100, 177/98, 59/33, 197/5, obręb 0017 Rogajny, działki ewidencyjne nr.: 114, 119/5,65/1, 69/3, 93/7, 127, 94/7, 94/5, 241/100, obręb 0008 Dubeninki, wszystkie działki: Gmina Dubeninki, Powiat Gołdap, woj. Warmińsko – mazurskie.Zadanie nr 3 – Dostawa traktora z osprzętem i wozem asenizacyjnym. Minimalne parametry traktora: nowy (nieużywany) rok produkcji min. 2022, napęd 4x4, min. 130 KM, dwuobwodowy – pneumatyczny, pług kompatybilny z traktoremZadanie nr 4 – Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia dla Zadania nr 1 i/lub dla Zadania nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagane przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1) Warunek określony w art. 112 ust. 2 pkt 3 uPzp, tj. sytuacja ekonomiczna lub finansowa zostanie spełniony jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:1) Dla Zadania 1 na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy 00/100 złotych);2) Dla Zadania 2 na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy 00/100 złotych).Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiadającym kwocie Zadania, na które składa ofertę. Oznacza to, że jeżeli suma gwarancyjna ubezpieczenia wynosi co najmniej 1.500.000,00 zł warunek zostaje spełniony zarówno dla Zadania nr 1 jak i dla Zadania nr 2.2) Warunek określony w art. 112 ust. 2 pkt. 4 uPzp, tj. zdolność techniczna lub zawodowa zostanie spełniony gdy:2.1. Dla Zadania nr 1: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, obejmujące swym zakresem wykonanie, modernizację, remont lub przebudowę oczyszczalni , których wartość wynosiła co najmniej 300.000,00 zł każda;2.2. Dla Zadania nr 2: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, obejmujące swym zakresem wykonanie, modernizację, remont lub przebudowę przepompowni, których wartość wynosiła co najmniej 200.000,00 zł każda;Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót i dowodów.2.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji:2.2.1. Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i może pełnić funkcję kierownika budowy w myśl obowiązujących przepisów prawa. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie Prawa budowlanego, oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoba ta musi legitymować się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646). Kierownik ma posiadać min. 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska kierownika budowy wraz z informacją o jego kwalifikacjach zawodowych (wg Załącznika nr 6 do SWZ) – dla Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 2;2.2.2. dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie prowadzenia nadzorów inwestorskich w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia – dla Zadania nr 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach