Przetargi.pl
Modernizacja dźwigu osobowo – towarowego w Operze Wrocławskiej

Opera Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50066 Wrocław, ul. Świdnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 708 800, , fax. 813 708 852
  • Data zamieszczenia: 2017-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opera Wrocławska
    ul. Świdnicka 35
    50066 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 708 800, , fax. 813 708 852
    REGON: 27894200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opera.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dźwigu osobowo – towarowego w Operze Wrocławskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dźwigu osobowo – towarowego w Operze Wrocławskiej, wykonanie przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: wykonaniu robót budowlanych polegających na demontażu dźwigu osobowego - towarowego znajdującego się w budynku Opery Wrocławskiej, przy ul. Świdnickiej 35, Wrocław oraz zaprojektowanie, dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na eksploatację wydaną przez UDT. 2. Zamawiający informuje, iż na potrzeby procedur pozwolenia na budowę Zamawiający nadał następującą nazwę inwestycji „Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego Budynek użyteczności publicznej - Opera Wrocławska” 3. Wykonawca wykona czynności zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, w którym to Zamawiający zawarł projekt budowlany oraz projekt wykonawczy, inwentaryzację budowlaną, przedmiar robót oraz szczegółowe wytyczne dotyczące wymagań Zamawiającego względem urządzeń technicznych. Zamawiający informuje, iż szczegółowe wymagania względem urządzeń technicznych są niezbędnymi elementami do realizacji dostawy dźwigu osobowo – towarowego. 4. Wykonawca zobligowany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, w szczególności specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Załącznikiem nr 7 do SIWZ Wzorem umowy. 5. Zamawiający informuje, iż prace będą realizowane w budynku zabytkowym, w związku z powyższy konieczne było uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pozwolenie konserwatorskie, które Zamawiający uzyskał i stanowią one Załącznik nr 10 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. I o/ Wrocław rachunku dla Podmiotów krajowych 35 1020 5226 0000 6102 0368 6466 z podaniem tytułu i znaku postępowania ZP/PN/20/2017 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w Kasie Opery (pok.537) 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Pzp . 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone W pozostałym zakresie SIWZ informacje zostały zawarte w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiami przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, składa każdy z Partnerów/Wykonawców oddzielnie. Wykonawca, Wykonawca - Partner (w przypadku oferty wspólnej) oraz tzw. inny podmiot udostepniający potencjał w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oryginalnych kart katalogowych oferowanych urządzeń elektronicznych w języku polskim lub angielskim, na podstawie których można ocenić spełnienie wymagań technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia prawdziwości danych zawartych w przedstawionych kartach katalogowych urządzeń. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 27.07.2016 roku poz. 1126). W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 27.07.2016 roku poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach