Przetargi.pl
Dostawa wraz z montażem dwóch fabrycznie nowych, nieużywanych dźwigów osobowych (wind) w istniejących szybach Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 000288283
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wraz z montażem dwóch fabrycznie nowych, nieużywanych dźwigów osobowych (wind) w istniejących szybach Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa postępowania: „Dostawa wraz z montażem dwóch fabrycznie nowych, nieużywanych dźwigów osobowych (wind) w istniejących szybach Szpitala Uzdrowiskowego „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 42416100-6 Windy71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania71330000-0 Różne usługi inżynieryjne71355000-1 Usługi pomiarowe45111300-1 Roboty rozbiórkowe45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne45313100-5 Instalowanie wind45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanychAdres inwestycji: Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” ul. Wolności 4a, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch nowych dźwigów osobowych (A i B) w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT”. Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego A obejmuje m.in.:1) Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu elektrycznego. 2) Dokonanie inwentaryzacji istniejącej maszynowni i szybu.3) Opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej zgodnie z wymaganiami UDT i uzyskanie akceptacji UDT na montaż windy.4) Niezbędne roboty budowlane pomieszczeń maszynowni oraz szybu konieczne do montażu i uruchomienia dostarczanego dźwigu.5) Dostawę, montaż oraz uruchomienie dźwigu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6) Uzyskanie decyzji UDT pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją (opłaty związane z uzyskaniem decyzji obciążają Wykonawcę). 7) Przeprowadzenie szkoleń użytkownika w zakresie obsługi windy. 8) Dostarczenie wszystkich materiałów, wyrobów i urządzeń przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. 9) Zapewnienie napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego inwestycji (z wyłączeniem comiesięcznej konserwacji bezpiecznego użytkowania dźwigu osobowego oraz usług pogotowia dźwigowego). 10) Zapewnienie części zamiennych przez okres min. 10 lat licząc od daty odbioru urządzenia przez UDT.Szczegółowy opis dźwigu osobowego A zawarty jest w załączniku do projektu umowy (Opis Przedmiotu Zamówienia dla windy A). Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego B obejmuje m.in.:1) Demontaż i utylizację istniejącego dźwigu hydraulicznego. 2) Dokonanie inwentaryzacji istniejącej maszynowni i szybu, 3) Opracowanie dokumentacji projektowo - montażowej zgodnie z wymaganiami UDT i uzyskanie akceptacji UDT na montaż windy, 4) Niezbędne roboty budowlane pomieszczeń maszynowni oraz szybu konieczne do montażu i uruchomienia dostarczanego dźwigu.5) Dostawę, montaż oraz uruchomienie dźwigu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6) Uzyskanie decyzji UDT pozwalającej na eksploatację dźwigu wraz z jego rejestracją (opłaty związane z uzyskaniem decyzji obciążają Wykonawcę). 7) Przeprowadzenie szkoleń użytkownika w zakresie obsługi windy. 8) Dostarczenie wszystkich materiałów, wyrobów i urządzeń przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania materiałów, wyrobów i urządzeń posiadających wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. 9) Zapewnienie napraw i serwisu gwarancyjnego przez okres minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego inwestycji (z wyłączeniem comiesięcznej konserwacji bezpiecznego użytkowania dźwigu osobowego oraz usług pogotowia dźwigowego). 10) Zapewnienie części zamiennych przez okres min. 10 lat licząc od daty odbioru urządzenia przez UDT.Szczegółowy opis dźwigu osobowego B zawarty jest w załączniku do projektu umowy (Opis Przedmiotu Zamówienia dla windy B). Prace montażowe, roboty budowlane, inne prace należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami dozoru technicznego oraz zgodnie z umową, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Sposób realizacji zamówienia musi być zgodny z technologią wykonania, wszelkie wątpliwości, bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane i uzgadniane z dozorem technicznym oraz z Zamawiającym.Wykonawca zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót/prac oraz jakość zastosowanych materiałów i urządzeń. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia musi dostosować harmonogram robót/prac/dostaw oraz sposób ich realizacji do warunków istniejących w obiekcie użytkowanym całodobowo. Wykonawca winien stosować obowiązujące dla takich obiektów przepisy BHP i ppoż. oraz zachować szczególne środki ostrożności przy realizacji zamówienia jak również minimalizować negatywne skutki wykonywania robót budowlanych i instalacyjnych dla przebywających w budynku kuracjuszy. Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Wizji lokalnej nie należy utożsamiać z zebraniem wykonawców. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 60 miesięcy. 5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach