Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 88-430 Janowiec Wlkp., Tonowo
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 026 112 , fax. 52 30 26 184
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Tonowo 52
88-430 Janowiec Wlkp., woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 026 112, fax. 52 30 26 184
REGON: 29451000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpstonowo.bip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dżwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej w Tonowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym. W ramach inwestycji planuje się również wykonanie robót rozbiórkowych (demontaż istniejącej maszynowni, dźwigu w tym drzwi szybu windowego). Planuje się montaż nowego dźwigu osobowego o wyższych parametrach użytkowych w istniejącym szybie, montaż nowych drzwi szybu windowego w istniejących otworach drzwiowych, obróbki ościeży otworów drzwiowych oraz wykonanie nowego zasilania windy. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie indywidualnej dokumentacji wykonawczej oraz odbiór przez dozór techniczny. Podstawowe parametry projektowanego dźwigu osobowego: udźwig 1000 kg/13 osób; napęd – elektryczny, bezreduktorowy – sterowany falownikiem; sterowanie – mikroprocesorowe, zbiorcze w dół; prędkość podnoszenia – 1m/s; wysokość podnoszenia – ~9,5m; ilość przystanków/dojść – 4/4; typ kabiny – nieprzelotowa; wymiary kabiny – 1100 x 2000 x 2100 mm; typ drzwi – automatyczne, teleskopowe, dwu-panelowe; wymiary drzwi – 900 x 2000 mm. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określają – SIWZ oraz dokumentacja projektowa i przedmiary robót, które stanowią załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2 .Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 t. j.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 t. j. ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osięcinach polegająca na budowie windy osobowej
Dodano: 2020-07-27 - Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Osięcinach polegająca na budowie windy osobowej.
Dodano: 2020-07-07 - Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych w niszy klatki schodowej budynku Urzędu Miejskiego w Janikowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2020-02-17 - Budowa windy osobowej wraz z konstrukcją nośną w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych (ZTPOK)
Dodano: 2019-08-21 - BUDOWA WINDY OSOBOWEJ W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU
Dodano: 2019-08-19 - Wymiana dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Grudziądzu.
Dodano: 2018-07-05 - Wymiana dwóch wind osobowych w Domu Studenckim nr 10 przy ul. Gagarina 27 w Toruniu
Dodano: 2018-03-23 - Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w budynku A Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy
Dodano: 2017-10-25 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu
Dodano: 2017-07-06 - Wymiana wind w Miejskiej Przychodni Specjalistycznej przy ul. Uniwersyteckiej 17 w Toruniu
Dodano: 2017-06-08